woensdag 1 januari 2014

Balansen



En natuurlijk wensen ook Herman en ik jullie alle goeds toe wat een mens maar wensen kan


En wat de titel van dit blogje betreft? 

Herman is echt aan het balansen hoor.
Dat moet nou eenmaal aan het begin van ieder jaar, maar dat is ook prima, weet je gelijk wat je ook al weer zo'n beetje in huis hebt.


Meer dan 100 rollen stof en er komen nog prachtige binnen
 Ruim 600 fat quarters in de bakken


Gistermorgen kwam op de valreep nog deze prachtige borduurstof binnen

11 draads


En alle pakketjes worden geteld


Maar ook!!!!!!!

Mijn dagboek is af. Gisteren hebben we de laatste baan eraan genaaid. Ik ben het hele jaar op schema gebleven, sloeg wel eens een paar dagen over, soms wel eens een weekje maar met behulp van mijn agenda was het makkelijk bij te houden


Nu is het wachten op het laatste deel van de Dancing Dollies. Het dagboek wordt de achterkant van de dansende meisjes.

Maar dat duurt nog wel even, en dat maakt mij niet uit want de geschiedenis is geschreven en vastgelegd



Een klein groepje gaat vandaag beginnen met hun dagboek, 2 waren in november al begonnen. Binnen niet al te lange tijd zullen we eens overleggen over een terug-kom moment om te kijken hoe ze worden.
Ik kan me daar enorm op verheugen, heb hier en daar al wat gezien en het wordt zo leuk!!!!
Ik heb er in ieder geval met ontzettend veel plezier aan gewerkt, maar nu is het tijd voor een ander jaarproject.

"HET RANDJE PER WEEK"


Ik denk op dit moment de grootste hype op handwerkgebied.
Ik gebruik een hele mooie borduurstof, het is Aida en daar heb ik nog nooit op  geborduurd. Deze stof is zo bijzonder dat ik het beslist gebruiken wil. En ik heb alvast even geoefend met de aurifil garens en ik ga voor een enkele draad.
Op deze ondergrond lijkt het net kant, zo mooi. En de kleur van de stof is echt antiek-bruin


Ik wil ook alle mensen die beginnen aan het haakproject van Tertia(klik)  heel veel succes toewensen!

 Zij heeft het project rond het haken gelanceerd:
"De Crochet Along"

Een prachtige deken wordt het en wie gewone stokjes, halve en dubbele stokjes kan haken kan gewoon meedoen. 
Alle info is op haar blog te vinden

Het is dat ik niet 3 paar handen heb, want die steken ken ik wel, maar de tijd?????????

Gistermiddag is het gelukt om alle meubeltjes bij de jonge ouders-met-tweeling-op-komst- in elkaar te zetten

Toen het eerste bedje in elkaar stond zei schoonzoon:


"De meeste mensen stoppen nu met monteren, wij gaan nog even door"


Nou deze zin zal hij nog vaak gaan gebruiken in de toekomst.

De belangrijkste echo-halverwege-de-zwangerschap-waarbij-alles-nauwgezet-in-kaart-gebracht-wordt is nu geweest, en er heerst grote blijdschap en dankbaarheid omdat het allemaal zo goed gaat

Wij gaan hen helpen hoor, het komt helemaal goed!!! 


Fijne dag allemaal, ik ga een heerlijke ovenschotel in elkaar zetten voor mijn vriendinnetje en haar man. Zij komen eten vanavond. 

We gaan maar even vers eten!!!!!!

Intern balansen is misschien ook wel handig na zo'n feestmaand

groetjes

Wietske