dinsdag 21 januari 2014

Babyborduursels en kattengejammer


Blue monday, dat was het gisteren maar hier was het ook echt zo.
Als je zoveel dagen weg- en druk geweest bent en je komt weer tot stilstand, dan ontstaat dat "blue monday" gevoel.

Katterig was ik, zal ik maar zeggen………...

Ik besloot er daarom niet aan mee te doen en mij te verdiepen in babyborduursels. Mochten jullie nu denken:

Hoe is het met de beertjes die ze laatst voor een gedeelte liet zien?
Die zijn klaar en ze liggen veilig opgeborgen tot de kindjes er zijn en ik de namen en hun geboortedatum er op kan borduren.
Daarna een mooi wit lijstje en ze kunnen opgehangen worden.

Maar jongste heeft lakentjes gekocht, en nou leek het mij wel leuk om een randje te borduren op een lakentje

Nou ja, 2 dan hè?? Alles dubbel!!

En dus ging ik gisteren aan de slag met dit patroontje


En stond gisteravond het eerste speentje er al op


Ik heb prachtig wit en crème Aida band wat hiervoor geschikt is, dus ik ga er nog even mee door

Misschien maak ik er wel een projectje van want het is heel simpel om te doen

Vandaag wordt onze Saar onder handen genomen door de kapper/trimmer en ze komt aan huis.
Wat een luxe!


Ik wist niet dat het bestond en had vorige week al met de dierenarts gebeld omdat we de laatste tijd niet meer door de klitten heen komen.

"Ouderdom". aldus de assistente.

Britt heeft er geen last van, Saartje wel.
En nu blijkt dat er tegenwoordig ook kattentrimmers zijn. Een afspraak was snel gemaakt.

Hopen dat Saar het accepteert want anders moet ze alsnog onder narcose bij de dierenarts.

Vandaag en morgen komen er nog nieuwe stoffen binnen, we hebben nog een beetje plek over. Maar wat belangrijker is:

Het mooie Aida band waar ik mijn randje op borduur komt ook binnen. Er zijn een aantal bestellingen die ik dan kan afhandelen en gisteravond heeft Herman gelijk nog maar een hoop meters besteld.



Fijne dag, lekker door fröbelen vandaag en morgen om 11 uur is het atelier weer geopend.


groetjes

Wietske