vrijdag 3 januari 2014

Bossche Quilts: "de basis"



Het ontwerp van de beginnerscursus is klaar!!!!

En ik ben er super blij mee.


Van alle blokken 2 stuks, een om het te leren en een om het te oefenen en om het leuk te vinden.
Ik heb er alvast maar wat stofjes uit mijn eigen winkel bij gelegd.

Natuurlijk is iedere

En voor de variatie ook in een feller kleurtje

combinatie mogelijk

Uiteraard ook met bijpassend stofje


De randen aan de bovenkant zijn optioneel. de techniek crazyquilten wordt tijdens de lessen ook uitgelegd, met of zonder kantje er tussen.

Gewoon omdat ik dat zelf zo leuk vind.

Eind januari begint de cursus. Informatie vinden jullie bovenaan onder het kopje projecten. Er zal ook een groepje in de avonduren beginnen, dus mocht je graag mee willen doen maar je kunt niet overdag meld dit dan per e-mail, misschien kunnen we iets afspreken.

Francoise heeft deze sampler speciaal voor Bossche Quilts & Meer ontworpen.

Gistermiddag had ik een paar gezellige uurtjes in Vught. Lekker je eigen werkje onder handen en even bijpraten


De adventssjaal, gebreid door Francoise, helemaal klaar


Vandaag mag hij mee naar buiten



Mr. X vermaakt zich uitstekend!!!


 De mysterie voor de komende maand wordt voorbereid


En ik maak kennis met een cursist die de hartjes ook nog hoog in het vaandel heeft


Een zeer geslaagd middagje, ik heb het de laatste tijd een beetje gemist door alle drukte, maar nu maak ik er weer tijd voor.
Volgende week staat Marleen(klik) in Helmond ook weer op de agenda.

Alvast een fijn weekend, ik ga de winkel bedrijfsklaar maken, ik weet dat er tegen 11 uur weer mensen op de stoep staan.

Ik kijk weer uit naar deze 2 dagen!

groetjes

Wietske