vrijdag 24 januari 2014

Beetje rommelen


En als je een dagje aan het rommelen bent heb je gewoon niet veel te melden.
Heerlijk in je eigen atelier, ik kan daar erg van genieten.

Dit patroontje vond ik ergens, en ik ben er gelijk maar even mee aan de slag gegaan.
Het is van Jan Eaton van Tom Pudding Designs



Even een beginnetje gemaakt op een rolletje. Misschien leuk om alle blokjes onderelkaar te borduren zodat er een pronkrolletje ontstaat


En we zijn alvast aan het zoeken geweest naar stofjes voor de opbergmap die we gaan maken op 8 februari.
Er is nog 1 plek beschikbaar



Vandaag en morgen zijn we open, beide dagen van 11.00 tot 17.00 uur en morgen is er een bee vanaf 10.00 tot 12.30 uur.

Ook borduursters van het randje per week zijn welkom. Vannacht om 12 uur staat het nieuwe patroontje weer op het blog, dus dat komt goed uit!

Neem het mee en ga hier gezellig zitten borduren.

De koffie en de thee staan klaar!


Zondag gaan we naar mams om een stoel te brengen met leuningen. Vandaag en morgen worden voor haar eigen veiligheid, en totdat er een plekje op de verpleegafdeling is, aanpassingen gedaan op haar kamer. 

Maandag meld ik me weer

Fijn weekend

groetjes

Wietske

12 opmerkingen:

M Verheij zei

Succes vandaag en morgen.Zondag veel sterkte,ik gedachten bij jullie.Maaike

Anoniem zei

Wat ben jij toch een heerlijke bezige bij. Maar wel met allemaal leuke dingen en je geniet er zo van en brengt dat via je blog zo heerlijk over.
Ik ga vandaag ook genieten, een quilt afmaken welke naar een gehandicapt meisje van 10 jaar gaat. Zij wil graag een vlinderquilt hebben.
Groetjes,
Lenny

Cisca Heiden van der zei

Wat een leuke patroontjes en ook een heel leuk idee om er een pronkrolletje van te maken!
Prettig quilt- en borduurweekend, Cisca

Aangenaam verpozen met Joke zei

Een heel mooi patroon en jij zit zomaar in jouw atelier en kan even een randje pakken om te beginnen. Dat is puur genieten. Saartje kon het toch niet laten om even bij de lapjes te gaan zitten.
Groeten, Joke

Marguerite zei

Komen weer een paar drukke dagen voor je aan. Maar met je borduurtje en al je stofjes kan je je meteen heerlijk ontspannen. Sterkte zondag.

Anoniem zei

Wat een leuke patroontjes.... Vergeet je je sweet hearts niet ;-)

Groet Mandy

Bosch melkmeisje zei

Hoi Wietske,

Wat een schitterend borduurpatroon! Ik heb hem al van internet gehaald, want ik wil ook ooit nog een borduurproject/quilt maken.

Groetjes,
Renée

Anoniem zei

Wat een prachtig borduurpatroon heb je gevonden! Borduren zorgt voor ontspanning,dus altijd goed.
De 2e stoffenfoto en daarvan het voorste stofje-dat is ook zo mooi.Kan Zusje geen dependance beginnen? Dan kan ik ook van deze mooie stofjes kopen(lol).
Sterkte met je Moeder en een goede reis naar het hoge Noordn.
groetjes,Truus uit Drenthe

sylvia zei

leuk patroon!!
sterkte met je moeder, tis niet leuk!!! Groetjes, Sylvia

Johanna Zweden zei

Hallo Wietske wat een schitterend patroon
kan ik dat van je kopen!
Zoals je weet woon ik in Zweden, en ik wil eerdaags een Zweedse merklap gaan maken en ben opzoek naar randjes
Sterkte met je moeder
Fijn weekeinden groetjes Joke

Johanna Zweden zei

Ps. ik hoop dat als ik in Holland ben, ik even een paar uurtjes aan kan sluiten bij een van je Bee´s

quilting Jeannet zei

Zomaar even aan wat nieuws beginnen, en wat voor moois, leuk hoor! En wat heb je een mooie foto van jezelf op je blog staan.