vrijdag 24 januari 2014

Beetje rommelen


En als je een dagje aan het rommelen bent heb je gewoon niet veel te melden.
Heerlijk in je eigen atelier, ik kan daar erg van genieten.

Dit patroontje vond ik ergens, en ik ben er gelijk maar even mee aan de slag gegaan.
Het is van Jan Eaton van Tom Pudding Designs



Even een beginnetje gemaakt op een rolletje. Misschien leuk om alle blokjes onderelkaar te borduren zodat er een pronkrolletje ontstaat


En we zijn alvast aan het zoeken geweest naar stofjes voor de opbergmap die we gaan maken op 8 februari.
Er is nog 1 plek beschikbaar



Vandaag en morgen zijn we open, beide dagen van 11.00 tot 17.00 uur en morgen is er een bee vanaf 10.00 tot 12.30 uur.

Ook borduursters van het randje per week zijn welkom. Vannacht om 12 uur staat het nieuwe patroontje weer op het blog, dus dat komt goed uit!

Neem het mee en ga hier gezellig zitten borduren.

De koffie en de thee staan klaar!


Zondag gaan we naar mams om een stoel te brengen met leuningen. Vandaag en morgen worden voor haar eigen veiligheid, en totdat er een plekje op de verpleegafdeling is, aanpassingen gedaan op haar kamer. 

Maandag meld ik me weer

Fijn weekend

groetjes

Wietske