donderdag 16 januari 2014

Personeel


Dat had ik gisteren want zusje kwam  een dagje helpen en Suus was er ook.
Supergezellig natuurlijk, maar ze wilden ook de handen uit de mouwen steken.
En dat is natuurlijk heerlijk.


En terwijl Suus met gezwinde spoed nieuwe fat quarters sneed bedacht ze dat we de stofjes eigenlijk anders moesten vouwen.
Een frisse blik noemen we zoiets, en eerlijk is eerlijk, ze heeft gelijk
Alleen 600 stoffen omvouwen!

Herman en ik zijn een heel end gekomen gisteravond


Zusje heeft op de naaimachine een opbergtasje voor het randje per week gemaakt. Ik moet er nog even een tekstje op borduren, en het patroontje moet nog geschreven worden, maar mocht iemand van jullie nou zin hebben om hier een workshopje te volgen dan laat maar weten via de mail


En er kwam meer bezoek:
Mandy kwam met de Sweet Hearts, of beter gezegd:
De sweet Hearts kwamen en ze namen Mandy mee

Onvoorstelbaar, zo mooi!!!!!


Ze heeft hem laten doorquilten




Nou, als de mijne straks net zo mooi wordt……..


En dan het moment waar ik de hele dag al op gewacht had


Kijk nou toch!!!!


Eigenlijk was ik al een poosje op zoek maar door de drukte de afgelopen tijd dacht ik er niet meer aan, maar toen kwam zusje met de mail dat Josephine er eentje te koop had.
Tja en toen ging het snel


Ze is uit 1955, ik uit 1954. Een jaartje verschil, maar zusje is uit 1956. Ze zit er dus net tussen in en daarom heet ze Anna, net als zusje.
Leuk bedacht toch?
Enne zusje, je mag haar eens lenen hoor en kom maar vaak naar Den Bosch toe


En ze loopt als een 

NAAIMACHIENTJE

Gisteren al weer nieuwe stoffen binnengekregen, het wordt krapjes in het atelier, maar we zoeken er wel een oplossing voor. Als het maar overzichtelijk blijft, dat is belangrijk


Fijne dag, mij hoor je vandaag niet

Ik ben aan het "featherweighten"

groetjes
Wietske