maandag 30 december 2013

Heuh, een nieuw huis? Waar komt dat dan?


Nou, hier!!!!!

De plek die de pappa en mamma van Fedde hebben uitgekozen om volgend zomer te gaan wonen.

Ja, jullie lezen het goed, hier in het centrum van Gouda, in het oude gedeelte zal een rijtje nieuwe huizen gebouwd worden, helemaal naar eigen smaak en stijl van de bewoners.
Alleen, gek genoeg, kan ik me bij dit zwembad niet voorstellen dat hier over een half jaar Affo's staan.........
Wij zijn er gisteren wezen kijken met de ouders van schoondochter want daar zijn wij, sinds wij onze schoondochter kennen, heel erg leuk mee bevriend.

Wij komen regelmatig bij elkaar over de vloer
uiteraard zonder onze kinderen want die hebben we daarbij niet nodig.

"ik heb het pad naar
het huis alvast
even neergelegd voor
jullie", aldus onze
gastheer

En aangezien zij in Gouda wonen, mochten we met hen even mee om te kijken.


En kijk, hier een miniatuurtje van hoe het huis zal worden


Gistermorgen zijn we begonnen in Den Haag want daar woont onze oudste nu nog


En daar kwamen Laurens en Valentijn ook op visite zodat alle jongens samen konden spelen


Ik ben wel benieuwd of er zich straks ook meisjes in dit gezelschap gaan ophouden,
heel benieuwd!!



Na de middag toen Laurens en Valentijn weer richting Maastricht waren gegaan en Fedde moest slapen had ik veel behoefte aan een frisse neus. Onze oudste zoon was wel bereid om met ons naar het strand te gaan.

Ik weet niet of hij het voor ons deed of dat hij het zelf ook heerlijk vond om uit te waaien, maar voor ons was het wel een geluksmoment met onze oudste zoon alleen aan de zee te staan


Dat gebeurt natuurlijk eigenlijk nooit



We hebben samen thee gedronken en over belangrijke en minder belangrijke zaken gesproken.


En op deze manier sluiten wij de kerstperiode af.


Vandaag ruimen we de kerstspullen op, ik ben nou eenmaal niet zo van "wachten tot na nieuwjaar" Tenslotte hing het er bij ons al vanaf eind november toen wij ons atelier ingericht hebben.
Nu wordt het weer tijd voor andere zaken die ons bezighouden.
En, het afgelopen jaar resumeren daar begin ik maar niet aan. Er is veel gebeurd, heel erg veel.

Ik wens jullie nog een paar hele fijne dagen toe en we spreken elkaar weer in het nieuwe jaar.

groetjes

Wietske



23 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

En zo is het maar net Wietske, je hebt een rijk leven en gelukkig besef je dat zelf ook, we zien en spreken elkaar in 2014! beslist.

Judith zei

Hi Wietske, we zullen elkaar vast wel zien in 2014, want dat atelier moet beslist bezocht worden. Ik wens jullie een hele goede jaarwisseling toe en niets dan de beste wensen

Sis Voorn zei

Tot in 2014 ... zwaai ;-)

Ineke B zei

2013 was voor jullie een rijk jaar en 2014 beloofd het ook te worden!

Wens jullie gezondheid, voorspoed en creativiteit want dat voegt zoveel toe in ons leven!

Hoop toch echt een keer naar je atelier te kunnen, lijkt me super!

Liefs, Ineke

Anoniem zei

Wat een gezellige drukte allemaal. Van vervelen is totaal geen sprake. Zijn het geen familie aangelegenheden dan is het wel die schitterende winkel van jullie. We hebben deze - door onze fout - nog niet kunnen aanschouwen maar dit gaat deze week veranderen. Ik zie er erg naar uit. Ik wens je een hele fijne jaarwisseling, doe de kids de groeten en wij zien elkaar snel. Groetekus, Irene

wilma oud zei

Oh wat gebeuren er toch veel nieuwe en leuke dingen in jouw familie ( ook met de kinderen ) Ik hoop dat jullie een heel gelukkig 2014 zullen krijgen en dat alles zo gaat als jullie je wensen.

Marjan zei

Spannend hoor, zo'n nieuw huis! Een fijne jaarwisseling, Wietske, en alle goeds voor jou en de jouwen in 2014!

Coco zei

Heb ik toch steeds gedacht dat jullie 3 dochters hebben en nu opeens 'n zoon en 2 dochters. Schattig huisje en dat midden in het leuke Gouda...
Allerbeste Wensen voor jou en familie!

Quiltlia zei

Ooo Wietske wat gebeurd er toch veel in een jaar.Hier hebben onze oudste en zijn vriendin net hun eerste huis gekocht dus heel leuk allemaal.
Een hele fijne jaarswisseling en tot in 2014.
Groetjes Lia

Judith zei

dat dat allemaal lukt in een half jaar tijd, wauw! veel geluk met je atelier in het nieuwe jaar :0) spannende gebeurtenis met de komende tweeling!

Jeanny zei

Fijne jaarwisseling en veel goeds voor 2014 en dat gaat vast lukken.
Lieve groet

Marja zei

Een mooie afsluiting van een indrukwekkend jaar. Ik wens jullie een fijne, veilige, jaarwisseling. Groetjes, Marja

Hermie zei

Jullie sluiten in ieder geval het jaar 2013 heel goed af en ik wens jullie heel veel geluk in 2014 en hoop een keer aan te komen waaien.

Anoniem zei

Nou jij hebt in ieder geval een rijk gevulde dagboekquilt. Fijne jaarwisseling. Kus, Liesbeth

Elza zei

Heerlijke afsluiting en ik wens jullie een pracht van een jaar met veel geluk en gezondheid.

Conny's-blog zei

Wietse een gezellige afsluiting en tot volgend jaar...............liefs.Conny

marga zei

Fijn he om eens met je kind alleen te zijn. Ik wens je een hele fijne jaarwisseling en alle goeds toe voor 2014.
Groeten
Marga

Sonja- Sezoentje zei

Heel fijne jaarwisseling Wietske en tot in 2014 :)
Liefs, Sonja

Anny zei

Oei, ik woon op 4 km van het strand. Ik hoef alleen maar hier schuin over de straat in lopen, dan linksaf en dan alleen maar recht door.... en ik kom er nooit! En ja... een meisje zou heel leuk zijn.

Anoniem zei

Tjonge,weer een bekend stukje Gouda weg.... Het huis ziet er leuk uit en tegenwoordig kan er veel in korte tijd.Wel fijn zo dicht bij het centrum!
Heerlijk zo'n strandwandeling.
Jullie een goed uiteinde en een goed begin.
gezellige dagen.
groetjes,Truus uit Drenthe

Judith zei

Hi Wietske, ik kom even bij je langs om je vooral een heel gelukkig, gezond, bijzonder 2014 toe te wensen. Fijne dag, dag

Marja zei

Bij alles wat er te gebeuren staat wens ik je alle goeds!

Groet,

Evelyne zei

Ja, heerlijk zo'n geluks moment met je zoon!
Het zal een spannend jaar worden voor jullie.
In ieder geval wens ik jullie alle geluk en gezondheid toe.

liefs, Evelyne