donderdag 9 januari 2014

Aangenaam en nuttig


Aangenaam was het gisteren dat Suus mij de hele dag gezelschap hield. Ze kwam al mooi op tijd zodat we nog even tijd hadden om samen koffie te drinken, want naar later bleek kwam er de rest van de dag niet zo veel meer van.
Zelfs onze lunch ging met horten en stoten……...

Nuttig was het dat Suus een mooi klusje onderhanden nam. Een poosje geleden waren we samen naar Rinske Stevens geweest om een workshop te volgen.

"DE OPBERGMAP"


Suus heeft hem daar gemaakt onder deskundige leiding in haar eigen kleurtjes


En gisteren heeft ze hem nog een keer gemaakt in mijn kleurtjes

met strijk-
en snijgedeelte

Ze is dus nu ervaringsdeskundige




En ze wil hem graag met jullie nog een keer maken


Dus wordt dit mijn eerste echte workshop van 1 dag

de snijmatten zitten
er los in zodat er ook iets
anders in kan

De workshop staat gepland voor 8 februari, we beginnen om 10 uur tot 16.00 uur.
Kosten: 50 euro en daarvoor krijg je:
Alle toebehoren voor de map zoals de strijkmat, de snijmat en de stofjes, de kantjes en 
het patroon

De hele dag thee en koffie en wat lekkers en een uitgebreide lunch

Meld je via de mail aan, en vol is vol!!

Op deze zaterdag vervalt dan uiteraard de Bee. De winkel is dan wel gewoon open.

Zo, nu snel aankleden want vandaag wil ik een dagje naar Helmond toe.

fijne dag

groetjes

Wietske


14 opmerkingen:

Jeanneke zei

Het wordt steeds vervelender dat ik zo ver weg woon....
Wat een leuke en goed verzorgde workshop zal dat worden!

miekequilt zei

Pas op, dit kan een nieuwe verslaving worden. Heb al twee dozen gemaakt en ben nog lang niet klaar want ik vind het reuzeleuk. Waar heb je die roller en bakje gekocht? Kon bij de Praxis niet slagen.

Wietskes Quilts zei

Bij de action kun je het kopen

Monica zei

Wat ontzettend leuk die mappen. Ik kom niet meedoe want hoop dan in Frankrijk te zitten. Wat juli betreft: het gaat vast lukken!

Marguerite zei

Wat een super leuke map is dit.
Helaas zit je voor mij te ver weg, anders........
Groetjes Marguerite

Ria zei

Ziet er heel leuk uit. Maar net als Jeanneke zegt, ik woon ook niet om de hoek.

Groetjes en succes maar weer vandaag. Maar je bent toch open?? Ria V.

Annie Kingma.Bonnema zei

Ziet er mooi uit, veel succes
Groetnis Annie

quiltlodge gerda zei

Leuk Wietske. Veel plezier in Helmond.

patricia zei

Heel erg leuk Wietske! En superhandig, zo heb je je spulletjes mooi bij de hand :)
Het is dat ik niet in de buurt woon, jammer...
Fijne dag!
groetjes Patricia

M Verheij zei

Je uitleg is goed,dat ik hem zelf kan maken.Al woon ik in Friesland.
Bedankt voor de perfecte uitleg.
Maaike

Conny's-blog zei

Heb er vorig jaar haha in december ook gemaakt, leuk om te doen toch...........liefs.Conny

Sis Voorn zei

Ik zou wel willen... maar op een eerdere foto realiseerde ik me dat dat helemaal niet kan :-(
Kattenhaarallergie... en niet zo een beetje...
Er lopen daar bij jou natuurlijk van die heerlijke pluizenbollen rond... tja....

Rennie zei

Werken zo fantastisch die mappen. Gebruik haar zo wat elke dag.

Evelyne zei

Wat een goed idee! Jou map vind ik super met die kleurtjes!
Ik zou best mee willen doen, misschien komt het er nog eens van.
In ieder geval ben ik de eerste twee weken van april er weer, dus.... wie weet.

Lieve groetjes en een fijn weekend, Evelyne