dinsdag 28 januari 2014

Ik kan er echt niks aan doen


Maar ik ben momenteel helemaal van het borduren. Van sommigen krijg ik dan de reactie: Ja, maar je moet ook weer gaan quilten hoor!!!!

Nou, dat komt echt wel goed, alleen nu niet!

Randjes borduren. Ik wist niet dat het zo leuk en verslavend is. Gistermorgen, nadat ik mijn blogje geschreven heb ben ik direct gaan zitten borduren en ziehier mijn resultaat:



Gisteravond nog een speentje erop, maar hij is nog niet helemaal klaar


Tijdens mijn 3 zwangerschappen borduurde ik de jaargetijden van Rie Cramer. Met de vierde ben ik heel ver gekomen maar er was geen zwangerschap meer. En dus is het nooit afgekomen, helaas.


Sterker nog, bij een van de verhuizingen heb ik het gewoon weggegooid.
Zo ontzettend stom!


Wat zou ik dat laatste deel nog graag eens terughebben en het misschien alsnog gaan borduren.
Er zijn verschillende afbeeldingen in omloop, maar het gaat om de plaat met de bloemenboog met kindjes die een aapje vasthouden


En, kijk nu toch eens. Krijg ik de foto al opgestuurd!!!!!
Dank je wel Dora, wij komen er samen wel uit.
Ontzettend lief van je!


Nog even een close-upje van mijn ijver van gisteren. Nadeel bij deze blokjes is dat je je niet mag vergissen, je wordt onmiddellijk teruggefloten.


Jongste en schoonzoon zijn een paar dagen met vakantie, nog even met z'n tweetjes voordat de hectiek losbarst met 2 baby's


Het kamertje is bijna klaar, de kleertjes zijn gewassen. Het duurt nog wel een paar maandjes, maar reizen door het land voor haar werk, wat ze tot nu toe veel deed, dat mag niet meer.

Beetje kantoorwerk is nog toegestaan, maar ik vroeg haar wat ze straks gaat doen als ze echt even niks meer kan.


Jullie raden het al:
borduren
Ze heeft mijn eerste randje meegenomen om te proberen.
Stel je voor als ze het nou leuk gaat vinden. 

Gaaf toch?


En mijn middelste? Zij haakt! Ook zo leuk. 

Nooit gedacht dat mijn dochters zouden gaan handwerken.

Fijne dag

groetjes

Wietske