zondag 12 januari 2014

Dwars door alles heen


Toch eerst een huishoudelijke mededeling!!!!!

Aanstaande zaterdag, 18 januari, is het atelier gewoon geopend, alleen ik ben er die dag niet.
Al geruime tijd staat een moeder-met-2-dochters-weekend gepland en dat gaat volgend weekend gebeuren.

Mijn beide meiden en ik hopen dat weekend met z'n drietjes in een hotel te verblijven.

Maar Herman is er hoor!!! Dus het atelier is gewoon geopend. Ook als je gezellig binnen wilt lopen om te handwerken.

Ik vond toch dat jullie dit even op tijd moesten weten.

Tja en als we dan toch aan het schrijven zijn, gelijk maar even een verslagje van gisteren.
Een gezellig bezochte Bee, de eerste die aanschoof was
Ze had er al een behoorlijke reis opzitten, nog een beetje een verkouden neus, maar ze was er en ze was op zoek naar paarse lapjes


Ze vond wat ze zocht


De dames hielden zich niet geheel aan de tijd, het was dus erg gezellig.


De Huswif van Simone met prachtige combinatie aan stofjes


En, als iedereen weer weg is toveren we het atelier weer om tot eetkamer en komen vrienden uit Limburg gezellig mee eten.
Kijk, en dat is nou weer leuk. Vriendin die al jaren niet meer heeft gehandwerkt besluit om ook mee te doen met de randjes en koopt gelijk de mooiste kleuren aan garen.


En over randjes gesproken. deze foto stuurde Dory, een van de dames die binnenkort de beginnerscursus gaat doen. Zij zit momenteel in Oostenrijk en moet toch steeds aan ons denken als ze langs dit borduurwerk in het hotel loopt


En ik was veel te haastig gisteren. nadat ik vrijdagnacht met een aantal dames opgebleven was voor de ontvangst van de nieuwe randjes, was ik al weer zo vroeg wakker en direct begonnen.


En dan gaat het fout en moet je alles weer uithalen.
Maar niet getreurd, ik heb het al weer hersteld.
Zo, nu gauw aan de slag om ons huis geheel "randjes-met-de-daarbij-behorende-eigenaren- proof te maken"
Simone en haar crew willen hier al op tijd zijn.

Ik heb morgen vast een hoop mooie foto's. Heb ik dan ook eindelijk weer eens tijd om jullie blogjes te lezen

groetjes
Wietske