dinsdag 7 januari 2014

Doordeweekse dag!!!!


Morgen is het atelier voor eerst op woensdag geopend van 11.00 tot 17.00 uur


Alle bakken zijn weer aangevuld


De kasten zijn weer op orde


En ik ben druk met een klein borduurtje op het prachtige linnen waar ik ook het randje per week op borduur.
Maar ook voor mij is dit het laatste stukje, we hebben wel nieuwe besteld, maar of dat deze week nog binnenkomt is nog zeer de vraag.


Vandaag heb ik tijd om eens even de stad in te gaan om te shoppen voor 2 nieuwe wereldburgers. 

En ik breng flyers naar een aantal vriendelijke en welgezinde winkeliers die aanboden om enige reclame voor mij te maken.



Fijne dag en misschien tot morgen?

groetjes

Wietske

12 opmerkingen:

Jeanneke zei

Een roze beertje? Duidt dat ergens op?
Maak er wat moois van en geniet vandaag!
Groetjes,

Jeanneke.

Anoniem zei

Dat is kort maar krachtig: Mensen, kom gezellig binnen, het is leuk hier!! En je leert ook nog wat!!
Goeie flyer, Wietske, daar houd ik van.
Succes,
Rya, Rotterdam

Rennie zei

Spannende tijd voor je Wietske! Succes en veel plezier.

Trudy zei

Veel plezier met shoppen! Wordt vast óók een hele mooie "buit", maar anders dan wij als quilters gewend zijn

Anoniem zei

Veel succes met je flyers,al denk ik dat je ze niet nodig hebt.Bij jou gaat het van mond tot mond en het loopt weer storm morgen.
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Marguerite zei

Spannend hoor!
En ik zie niet alleen roze op je borduurwerkje. Volgens mij zie ik ook een paar blauwe kruisjes.
Groetjes Marguerite

Richt zei

Haha, volgens mij heb je heel geen flyers nodig! Maar ze zijn mooi en alles weer op orde, ziet er strak uit! Geniet nog van je vrije dag en voor morgen veel succes!
gr Richt

marga zei

En was het gezellig vandaag? Straks staat heel den Bosch bij jou op de stoep met zoveel reclame. Maar prachtig om te lezen. Morgen heel veel plezier.
Groeten
Marga

Elza zei

Veel plezier, het is jammer dat je zo ver weg woont.

Lupineke zei

Ik vind het erg leuk om al je belevenissen rond de opening van je nieuwe winkel te volgen, wat een inspanningen en investeringen hebben jullie gedaan. En met veel succes, geweldig!! Vergeet je af en toe jezelf niet Wietske ;)? Da's ook belangrijk he! Groetjes!!

Annie Kingma.Bonnema zei

Veel plezier morgen, zou zo even bij je willen binnen wippen
Lijkt me prachtig mooi , met al dat mooie martiaal.
Friesland is wat ver hé
Groetnis Annie

Evelyne zei

Ha Wietske, ben je goed geslaagd voor de nieuwkomelingen !
De organisatie is wel geslaagd zie ik , fijn als alles zo zijn plekje heeft!
Succes voor woensdag.

Je randjes zijn leuk en de kleuren vooral mooi!

lieve groetjes, Evelyne