vrijdag 10 januari 2014

Ohh, ik ben toch zo bevoorrecht


Wie heeft dit moois nou in zijn eetkamer staan!!!!!!
Vanmorgen al voor 9 uur




Oké, even vanaf het begin Wietske.

Ik kan tegenwoordig af en toe zomaar een beetje uitslapen……. 
Dus ook vanmorgen werd ik pas om 7 uur wakker.
Hoe komt dat toch?

Herman niet hoor, die zat vanaf half 7 al gewoon te werken!


En na het ontbijt vonden we het allebei tijd voor een frisse neus, en dan moet je vroeg op pad want om 11 uur gaat het atelier open



En voordat ik onder de douche wilde werd er al aan de deur gebeld.
Het zal toch niet die hele mooie stof zijn?


Dus toch al


Allemaal van Lecien


En de allernieuwste



We hebben ze snel in de kast gezet




Maar nu moet Herman eerst de administratie voor de BTW aangifte naar de accountant brengen.
Ja, het is niet alleen maar lol maken




Voor de invulling van de komende 3  dagen verwijs ik jullie naar de agenda bovenin.
Vooral zondag zal een hele drukke dag worden, maar we hebben de stoelen geteld die we in huis hebben.

We hebben er 28!!!!!!!



Ik vind het bijzonder jammer dat er een hoop mensen teleurgesteld zijn dat we vol zitten maar wie weet, er komt vast wel weer een ander moment voorbij.

Maandag doe ik jullie verslag!!!

Fijn weekend

groetjes

Wietske