woensdag 8 januari 2014

Kleertjes enzo

Kleertjes voor 1 baby kopen is natuurlijk al een groot feest maar voor 2!!!!

Ik voelde me gisteren de koning te rijk. Eigenlijk zou ik afgelopen zondag samen met jongste de stad in maar daar had ik toch geen puf meer voor, en aangezien ik de smaak van de jonge ouders goed ken was het geen probleem om gisteren in mijn eentje te gaan.
Natuurlijk was jongste zondag zelf ook al aan het shoppen geweest, maar ze zijn er nog niet hoor, je hebt toch zoveel nodig.


De geslachten geef ik nog niet prijs, dat komt later wel, maar ik weet het natuurlijk al wel.


Veel opruiming, dus heerlijke zachte prijsjes


Wel viel het mij op dat er zo weinig hele kleine kleertjes waren, zo vanaf maatje 50


Maar, niet getreurd want dan mag je gewoon wel naar 3 winkels toe.


Heel bijzonder:
van alles 2

maar niet hetzelfde want het is tenslotte een 2 eiige (schrijf je dat wel zo?) tweeling



Kon ik ook mooi onderweg mijn flyers afgeven bij een paar winkeliers waar ik al zo lang kom.
De lingeriezaak in de Vughterstraat. Alle lingerie voor mijn bruidsdochters heb ik hier gekocht, prachtige spullen verkopen ze hier.

 En de zorg en aandacht voor de klanten staat hoog in hun vaandel!

Maar Agnes komt ook uit het Noorden des lands en dat schept natuurlijk een band…….


De sokken, die verslijten wij 's winters bij bosjes.
Geweldig!


En dan Angelique van Tres Jolie. Als je bij haar gaat kijken moet je tijd uittrekken want je raakt niet uitgekeken.


Ook in de opruiming momenteel



En ik kon het weer niet laten. Dit prachtige kussen heb ik meegenomen. Angelique heeft nog een hoop "oude Ariadnes" die ze zal meenemen voor mij. 

Nou, kom maar door!!!!!


Vandaag een eerste dagje zonder mijn steun en toeverlaat maar natuurlijk komt er hulp. Ze neemt de trein van half 10.

groetjes

Wietske

13 opmerkingen:

Bernadette van Gils zei

heerlijk dat je in de gelegenheid bent om zoveel voor je kleinkinderen te kunnen kopen.
steeds meer foto's van je atelier ziende baal ik er van dat ik het niet in het echt kan bewonderen
succes met je eerste dag open zonder je steun en toeverlaat maar met hulp zal da tbest wel lukken toch

groetjes
Bernadette

Supergoof zei

je kussen is een juweel!!

bep zei

ik val ook op het kussen,
Bep

Jet en Zus zei

Goedemorgen!!
Ik heb ook een twee-eiige tweeling, toen ze in mijn buik zaten wist ik dat natuurlijk nog niet, stel je voor ruim 26 jaar geleden. Ik had ook net niet dezelfde kleding, wel zelfde motief maar andere kleur, op feesten en partijen droegen ze wel hetzelfde tot een jaar of 8, maar dat wilden ze dan ook zelf, mijn DSSSSSSS. Echt je gaat er van genieten, het is echt bijzonder!!
Groetjes en tot gauw!
Nou ja, lig nu ziek in bed, hoop zaterdag opgeknapt te zijn!

Klazien zei

Hoi Wietske
Heel veel succes op je eerste officiële winkeldag. Voor jullie hoop ik wel dat je hulp in een trein zit die ook in den bosch aankomt..... Dat kussen is super. Daar hebben Willy en ik zaterdag ook nog naar staan kijken.
Groetjes Klazien

Marguerite zei

Heel veel succes met je eerste echte winkeldag. En je hulp komt vast op tijd.
En wat leuk al die babykleerdjes. Moet er nu iedere keer aan denken dat ik niet meer naar de kinderafdeling hoef voor mijn meiden. Oudste is bijna even groot/klein als ik en jongste steekt boven mij uit. Vind het zo'n raar idee dat ik bijna de kleinste in huis ben.
Groetjes Marguerite

Anoniem zei

Er zijn tegenwoordig zulke leuke babykleertjes te koop. En den Bosch is zo gezellig en sfeervol om te winkelen. Veel leuker dan waar ik woon, nl. Eindhoven. Nee geef mij dan den Bosch maar en nu is er weer een leuke winkel/atelier bij. Ken je die al? Zit in de Jorisstraat, iets op quilt/borduur gebied. Moet je eens langs/aan gaan. Zo leuk.
Fijne dag, groetjes, Lenny

betty prins zei

Wat een genot, al die schattige kleertjes.., onze jongetjes zijn nu anderhalf en na een enorm hectische tijd, loopt alles nu (meestal) op rolletjes.. Geniet ervan!

Annie Kingma.Bonnema zei

Leuk winkelen is dit.
Voor onze kleinkinderen heb ik heel veel gemaakt ook, we hebben ook een tweeling er bij.
Groetnis Annie

marga zei

Ik zou heel graag jou gezicht willen zien bij het kopen van de kleertjes voor twee kleine kindjes. Je schrijft ook echt als een trotse OMA!!!!.
Groeten
Marga

stitchesandbeads zei

wat heerlijk he dingen kopen voor die kleintjes ? En dat kussen ? MOOI !

groetjes
Geke

Floor zei

Heerlijk om al die leuke babywinkels af te gaan.
Ik doe een gokje.... het is een jongen en een meisje!
Rustig afwachten maar......

Elza zei

Best lastig om kleine kleertjes te vinden,onze meisjes waren klein en konden nog niet in maatje 50. voor het nieuwe kindje koop ik wel maatje 50 maar dat is er maar eentje en ook al lastig om te vinden. Veel succes leuk om te doen.