woensdag 8 januari 2014

Kleertjes enzo

Kleertjes voor 1 baby kopen is natuurlijk al een groot feest maar voor 2!!!!

Ik voelde me gisteren de koning te rijk. Eigenlijk zou ik afgelopen zondag samen met jongste de stad in maar daar had ik toch geen puf meer voor, en aangezien ik de smaak van de jonge ouders goed ken was het geen probleem om gisteren in mijn eentje te gaan.
Natuurlijk was jongste zondag zelf ook al aan het shoppen geweest, maar ze zijn er nog niet hoor, je hebt toch zoveel nodig.


De geslachten geef ik nog niet prijs, dat komt later wel, maar ik weet het natuurlijk al wel.


Veel opruiming, dus heerlijke zachte prijsjes


Wel viel het mij op dat er zo weinig hele kleine kleertjes waren, zo vanaf maatje 50


Maar, niet getreurd want dan mag je gewoon wel naar 3 winkels toe.


Heel bijzonder:
van alles 2

maar niet hetzelfde want het is tenslotte een 2 eiige (schrijf je dat wel zo?) tweeling



Kon ik ook mooi onderweg mijn flyers afgeven bij een paar winkeliers waar ik al zo lang kom.
De lingeriezaak in de Vughterstraat. Alle lingerie voor mijn bruidsdochters heb ik hier gekocht, prachtige spullen verkopen ze hier.

 En de zorg en aandacht voor de klanten staat hoog in hun vaandel!

Maar Agnes komt ook uit het Noorden des lands en dat schept natuurlijk een band…….


De sokken, die verslijten wij 's winters bij bosjes.
Geweldig!


En dan Angelique van Tres Jolie. Als je bij haar gaat kijken moet je tijd uittrekken want je raakt niet uitgekeken.


Ook in de opruiming momenteel



En ik kon het weer niet laten. Dit prachtige kussen heb ik meegenomen. Angelique heeft nog een hoop "oude Ariadnes" die ze zal meenemen voor mij. 

Nou, kom maar door!!!!!


Vandaag een eerste dagje zonder mijn steun en toeverlaat maar natuurlijk komt er hulp. Ze neemt de trein van half 10.

groetjes

Wietske