vrijdag 17 januari 2014

Huishoudelijk


Toen er eergisteren stoffen binnenkwamen zat er een mooie kalender bij die ik in eerste instantie bij het oud papier heb gelegd.

Ik ben volledig digitaal

Later besefte ik dat het toch wel heel makkelijk is om hem aan de kast te hangen en in te vullen.

Ook makkelijk voor de meehelpers, thuisblijvers, vervangers enz.



Dat brengt me gelijk bij een paar huishoudelijke mededelingen:

Het atelier is vandaag en morgen op de gewone tijden geopend, 
maar ik ben er morgen zelf niet.

Herman bemant de winkel in zijn eentje en dat gaat hem best lukken.

Er is animo voor een borduurbee, en voorlopig wilde ik dat op hetzelfde tijdstip doen als de gewone inloopbee op zaterdagmorgen van 10.00 tot 12.30 uur.

Dus vanaf volgende week, 25 januari, zijn de borduursters voor het randje per week
 iedere zaterdagmorgen welkom. 

We kijken dan hoe het loopt en als er erg veel animo voor is organiseer ik andere momenten


Ik heb me gisteren uitsluitend bezig gehouden met het omvouwen van de fat quarters en ik heb de hele dag uitzicht gehad op Anna, mijn prachtige nieuwe aanwinst.


Kijk nou eens, hoe mooi ze daar staat. Ik heb haar niet gebruikt maar nog wel een keer mooi gepoetst met een schone doek.

Totaal overbodig natuurlijk maar heerlijk om te doen!


Vandaag staat een heerlijk bezoekje (klik) gepland. Samen met LZ'tje komt ze lunchen en ik ben heel benieuwd wat zij van ons atelier vinden.

Tenslotte komen zij op heel veel plaatsen en zijn het doorgewinterde quiltsters
dus
misschien hebben ze nog goeie tips voor mij

Ik wens jullie allemaal een heel prettig weekend, morgenvroeg ga ik met mijn beide dochters uit, we slapen met z'n drietjes op 1 kamer in een hotel, en ik verheug me op de dingen die komen gaan. 

Maandag kunnen jullie een verslagje verwachten.

groetjes

Wietske

13 opmerkingen:

Rennie zei

Fijne dag gewenst. Doe ze de groeten. Wat leuk dat je je FWtje Anna hebt genoemd. Nou doe Anna maar de groeten van mijn Veertje.

Anoniem zei

Het lijkt me een heerlijk weekend worden met je dochters!
En de kalender heeft zo te zien een mooi patroon om te appliceren.
Geniet vandaag van je bezoek en doe ze mijn groeten.
goed weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

KijkDaarIs zei

prachtig is Anna...wat zijn het toch gezellige machientjes!!
ook al staan ze alleen maar mooi te wezen..(als het schemert en dan het lampje aan ....whaaa zo gezellig....!!...*Ü*...)
Fijne dag !!

Jet en Zus zei

Veel plezier dit weekend en zo te lezen begint het al vandaag!
Geniet lekker met je dochters, even op adem komen!
Groetjes Anita

Heleni zei

Heel veel plezier met je dochters.

Judith zei

veel plezier met je dochters :0) Herman is inmiddels ook al aardig wat gewend natuurlijk, al die vrouwen om hem heen te kwebbelen!

Elza zei

Veel plezier het weekend met je dochters. heerlijk is dat.

Marguerite zei

Veel plezier dit weekend. Even iets anders dan alleen over stofjes te praten. Of heb je je dochters al aangestoken?
Vind Anna ook heel mooi. Heb je de stofdoek er gewoon naast liggen dat iedereen even mag aaien?
Groetjes en Herman heel veel sterkte, maar dat komt vast helemaal goed.

Saskia Smit zei

Dat komt allemaal best goed met jouw Herman.

Evelyne zei

Wat gezellig een weekend met je dochters!
Heerlijk dat Herman de honneurs waar neemt!
Wat ziet Anna is heerlijk fris gepoetst uit. Leuk fat quarters vouwen met uitzicht op haar!
Geniet van het weekend en veel plezier,
Lieve groetjes, Evelyne

Ineke Hulzebos zei

Gezellig en fijn weekend samen met je dochters.

Liefs, Ineke

wilma oud zei

Fijne dag Wietske. Heerlijk zo met je dochters!

Anny zei

Het is inmiddels zaterdag... ik loop een beetje achter met lezen. Maar ik hoop dat jij en je 2 dochters een geweldige tijd hebben.