vrijdag 17 januari 2014

Huishoudelijk


Toen er eergisteren stoffen binnenkwamen zat er een mooie kalender bij die ik in eerste instantie bij het oud papier heb gelegd.

Ik ben volledig digitaal

Later besefte ik dat het toch wel heel makkelijk is om hem aan de kast te hangen en in te vullen.

Ook makkelijk voor de meehelpers, thuisblijvers, vervangers enz.



Dat brengt me gelijk bij een paar huishoudelijke mededelingen:

Het atelier is vandaag en morgen op de gewone tijden geopend, 
maar ik ben er morgen zelf niet.

Herman bemant de winkel in zijn eentje en dat gaat hem best lukken.

Er is animo voor een borduurbee, en voorlopig wilde ik dat op hetzelfde tijdstip doen als de gewone inloopbee op zaterdagmorgen van 10.00 tot 12.30 uur.

Dus vanaf volgende week, 25 januari, zijn de borduursters voor het randje per week
 iedere zaterdagmorgen welkom. 

We kijken dan hoe het loopt en als er erg veel animo voor is organiseer ik andere momenten


Ik heb me gisteren uitsluitend bezig gehouden met het omvouwen van de fat quarters en ik heb de hele dag uitzicht gehad op Anna, mijn prachtige nieuwe aanwinst.


Kijk nou eens, hoe mooi ze daar staat. Ik heb haar niet gebruikt maar nog wel een keer mooi gepoetst met een schone doek.

Totaal overbodig natuurlijk maar heerlijk om te doen!


Vandaag staat een heerlijk bezoekje (klik) gepland. Samen met LZ'tje komt ze lunchen en ik ben heel benieuwd wat zij van ons atelier vinden.

Tenslotte komen zij op heel veel plaatsen en zijn het doorgewinterde quiltsters
dus
misschien hebben ze nog goeie tips voor mij

Ik wens jullie allemaal een heel prettig weekend, morgenvroeg ga ik met mijn beide dochters uit, we slapen met z'n drietjes op 1 kamer in een hotel, en ik verheug me op de dingen die komen gaan. 

Maandag kunnen jullie een verslagje verwachten.

groetjes

Wietske