zaterdag 4 januari 2014

Bezoek uit Hoofddorp


Dit las ik gisteren op mijn blog:
"Zodra de boodschappen binnen zijn komen we naar je toe"

Nou ja zeg, bezoek zomaar uit Hoofddorp. 
We hebben elkaar nog nooit gezien, kennen elkaar via het blog en dan komt ze gewoon naar den Bosch toe.
Dus Herman nog gauw even naar de buurtsuper voor een broodje want ik had uitgerekend dat ze hier rond de middag zouden zijn.

En kijk…….
Daar zit ze dan
in mijn atelier


 samen met haar duizenden hexagonen


Ongelooflijk toch, en de bloemen in de rand? Daarvan is er niet een het zelfde


Als je nou deze kant op komt, Wietske, dan leg ik je het even uit………


En tussendoor gauw een broodje eten.


En, o, er komt nog iemand kennismaken. Nou, zij valt met de neus in de boter want we zaten net in een goed gesprek. En voor jou leg ik de hele lap gerust nog een keer in de gang.


Kleine lapjes, daar was Saskia naar op zoek.


En de mannen? Die vonden elkaar best wel "cool"


Hup, alles weer terug in de tas


 En in het ienimieni kleine doosje.
Zo leuk was deze ontmoeting.
Kijk, daar doe ik het dus voor!!!!


Ik geloof dat ze nog met haar man naar een leuke stripboekwinkel is geweest. Ach ja, we moeten onze mannen natuurlijk ook tevreden houden.
Saskia, heel erg leuk om jullie ontmoet te hebben en dat gaat vast nog wel eens weer gebeuren.

En vannacht? 

De lancering van de eerste randjes(klik) Ik werd om kwart over 4 wakker en kon niet langer wachten. Toen ik het midden in de nacht uitgeprint had, dacht ik:
Nou, als je de 4 jaargetijden van Rie Cramer kunt borduren, dan lukken deze randjes ook wel.
Ik heb er zin in, en als het kan begin ik er straks aan.


Even afwachten hoeveel dames hier straks komen want Francoise heeft vanmiddag haar terugkom middag van de mensen die aan de Sweet Hearts meegedaan hebben. Een aantal heeft de quilt helemaal af en vanmiddag vanaf half 1 is er een "show and tell" met soep en een broodje. 
Maar van te voren komen er vast nog wel een paar dames bij ons langs. 

Ik heb overigens een aanvraag gedaan bij de gemeente voor een rechtstreekse pendelbus naar Francoise, maar helaas.
Ik hoor maar niks……….

Fijne dag en mocht ik aan mijn randje begonnen zijn laat ik het zien

groetjes
Wietske