maandag 13 januari 2014

Een (mid) dag met (gouden) randjes


De middag waar heel veel dames naar uitgekeken hadden begon al mooi op tijd.
waren er al direct na 11 uur en na de kennismaking begon het al gauw binnen te druppelen en later te stromen.

Echt van alle kanten uit het land
Ik doe een greep:
De Randstad, de Veluwe, het Noorden, Het Zuiden, Belgie en heel dicht bij huis op de fiets.

Nou ja eigenlijk overal vandaan.

De Friezen, die laten het een beetje afweten……….

Zelfs zusje had "even" de trein genomen uit Zwolle!!


Aan tafel werd gewerkt en konden er vragen gesteld worden aan Simone

kijk, daar in het
midden zit Simone

In de voorkamer werd "geshowd en getelld"


werden onderlinge afspraken gemaakt


En uitleg gegeven


En er werd voor het eerst kennisgemaakt


Ervaringen uitgewisseld


Jane was er ook bij


En hoe nu verder????
That is the question


Eigenlijk was iedereen het er wel over eens:
Dit moet een vervolg krijgen


De borduurbee. Dat zou het moeten worden. Een gezellig  inloop - gebeuren waarbij je je randjes meeneemt maar ook met andere borduurwerkjes terecht kunt. Ik stel mijn huis er iedere maand voor open op zaterdagmorgen. 

Je kunt je aanmelden via de mail en dan komen we samen wel tot een oplossing.
Ik denk dat Karen ook plannen heeft maar dan is het handig om haar blog in de gaten te houden.

En nu?
Nu eerst mijn huis maar eens poetsen want gisteravond hadden we weer gasten aan tafel.
Heel toevallig maar ook weer zo heerlijk om over iets anders te praten dan over handwerken.

Toch?

Fijne dag

groetjes

Wietske