dinsdag 12 maart 2013

Weinig uitleg nodig.........



Gisteren een hoop leuke dingen onder handen gehad.



Ik ga zelf proberen door te
quilten, maar als het
niet lukt........

heeft Marleen
beloofd om
mij te helpen

het eerste poppetje
van het 3e deel van
de dancing dollies

mijn dagboek

spreekt voor zich

de Sweet Hearts

nu netjes gestreken voordat
ik ga appliceren


En dan deze. Ja jullie zien het goed. Ik ben opnieuw begonnen. Na mijn les van vorige week, waarin ik de nodige tips kreeg om (nog) netter te appliceren besloot ik om opnieuw te beginnen. Ik vond de achtergrondstof ook niet zo bijzonder, beetje grijs en somber en de stof kreukte nogal.

Deze kleur vind ik mooier en ik hoop er vandaag weer een poppetje op te kunnen zetten.

Prettige dag

groetjes

Wietske

20 opmerkingen:

Marguerite zei

Je bent weer lekker bezig. De dansende dames komen weer te voorschijn, leuk hoor!! En je boom vind ik ook helemaal te gek. En de hartjes...
Vandaag weer een dagje föbelen denk ik, want bij jullie weer sneeuw. Hier is het momenteel lekker zonnig. Ik hoop dat dat zo blijft. Binnen merk ik het toch niet dat het buiten koud is.
Groetjes Marguerite

Anita - Vlijtige Handjes zei

Oh ik vind de kleuren van je quilt zo leuk. Ik hoop dat het lukt met quilten want dat is toch de kers op de quilt. Dit weekend weer met ring gequilt maar alles doet zeer. Gisteravond zonder en dat werkt een stuk relaxter en regelmatiger.
Succes.
Groetjes Anita

Suuske zei

Ga je in een ring quilten? Ik heb voor mezelf nu een goede manier gevonden: de ring laten rusten op de rand van de tafel. Zo voorkom ik schouder- en nekklachten.

Ligt er bij jullie al veel sneeuw? Hier nog maar een heel dun laagje. Bleeeeh, echt geen zin meer in.

Groetjes!

Terray zei

Lekker bezig zeg ik :-)
Voor zowel het appliceren als het doorquilten geldt, oefening baart kunst.
Zelf ben ik ook een mientje ongeduld en wil alles graag gelijk prefect doen, maar het is wel waar!! Veel oefenen dus en foutjes mogen
Succes
Groetjes
Tertia

yvonne zei

Wauwww jij bent ook met van alles bezig en vele mooie dingen .
Goed oefenen hoor!!!!
liefs yvonne

ria vogelzang zei

Heel veel succes met doorpitten! Ik weet nog wel dat het mij evcen wat doorzettingsvermogen heeft gekost; vooral om dat naaldje goed onder controle te krijgen met je middelvinger... :)
Maar het was het meer dan waard; wat leuk om te doen!
Geniet van al je moois!
Groetjes, Ria.

Irene zei

Goed bezig, Wietske! En wat een leuke projecten heb je toch allemaal onder handen.
En lekker een beetje eigenwijs, eigen inbreng met je mystery boom. Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken.

Groetjes, Irene

Sezoentje-Sonja zei

Ben benieuwd of het doorquilten gaat lukken, fijn dat je dan een hulplijn hiervoor hebt hè.
Wat moedig van je om helemaal opnieuw te beginnen, maar als het voor je eigen gevoel niet goed is dan is dat de enige oplossing.
Fijne dinsdag, ondanks de winter, liefs, Sonja

Heleni zei

Welja, ze begint gewoon weer opnieuw haha. Wel verstandig hoor. Als je niet tevreden bent blijft 't je achtervolgen.
Leuk dat je de dollies weer hebt opgepakt.

Saskia Smit zei

Wat ben je met veel projecten bezig. Leuk hoor. Veel succes met je nieuwe kinderpoging. De boom ziet er al goed uit.

Rennie zei

Goed van jou om opnieuw te beginnen en watnis je quilt toch leuk!

marga zei

Inderdaad als jou de kleur niet aanstaat kun je beter opnieuw beginnen want anders blijft het een storend iets.
Groeten
Marga

Lida zei

Je bent echt heerlijk bezig! Ben heel benieuwd of het je nu beter afgaat en het je bevalt! Wat een mooie harten en je dagboek wordt ook gaaf! Leuk al die dingen erop, maar wat als je deze als achterkant gaat gebruiken zoals je van plan was, echt zonde dus! Succes met je steekjes en lief van Marleen, knuffel
Lida

Anoniem zei

mooie dingen laat je weer zien,en ja,'gewoon' opnieuw beginnen als iets je niet zint. Anders kijk je er niet met plezier naar.
Als je eerst een een proeflapje maakt om te quilten,dan gaat het met je quilt straks veel beter.Dat doe ik altijd als 'k een poos niet gequilt heb.
Veel succes
groetjes,Truus uit zonnig Drenthe

Annie Kingma.Bonnema zei

Weer heel veel maak je, ik ga eerst ook strijken nu voor het appliqueren, ziet er bij jou zo mooi uit de hartjes die klaar liggen.
Groetnis Annie

Aangenaam verpozen met Joke zei

Je bent met veel mooie dingen bezig. Veel succes met het quilten. Fijn dat er hulp is als het toch niet mocht lukken. En dan die dancing dollies, dat is een grote klus, maar het wordt wel heel mooi.
Groeten, Joke

Monica zei

Leuk je dancing dollies! Het doorquilten zal vast wel lukken, wel slim om eerst te strijken (vind ik altijd zo veel werk )

nelleke zei

Het word allemaal even mooi zeg! De dagboek quilt, die vind ik waanzinnig MOOI!!! heel persoonlijk ook.


lieve groet,
Nelleke

Sis Voorn zei

Volgens mij is je dag langer dan de mijne ;-)

sharon's shabby creations zei

Hoi wietske,

Je bent weer lekker bezig !!! Ziet weer allemaal weer schattig uit!!

Veel liefs Sharon