maandag 18 maart 2013

Wat als je het zelf even niet meer weet?


Afgelopen weekend vroeg zusje nadrukkelijk aan mij:

Waar ben jij nou mee bezig?

Nou ja, eigenlijk nog steeds met de bloemen en de hartjes van de Sweet Hearts, maar om nou iedere keer hetzelfde te laten zien.......

Bekend verschijnsel denk ik. Daar komt bij dat we zowel zaterdag-avond als ook gisteren eters hadden, en we moesten gistermorgen nog een mis zingen in Eindhoven.

Dus, kortom, je hebt even niets te showen.

En dan mag ik altijd een beroep doen op zusje.

Zij is net gestart met een vervolgcursus in Olst en daar zijn ze begonnen met het Dronkemanspad. 

Ze was er gisteren mee aan het experimenteren.





En ze kreeg laatst het patroontje van de temeculaquilt, en ook die vindt ze heel erg leuk om te doen.


Ik ben heel benieuwd of er nog een vervolg op komt.

Zusje, dank je wel voor het vullen van mijn blogje met deze heerlijke frisse kleurtjes. Nu de zon er nog bij deze week en we zijn helemaal gelukkig!!!


Fijne dag
groetjes
Wietske