vrijdag 15 maart 2013

Vroegertje


Nou zeg, moet ik mijn tijd een beetje volmaken tot de jongens komen om de laatste hand aan het dakterras te leggen.
Gisteren hebben ze de laatste spullen gebracht en ze hebben mij verzekerd dat de klus vandaag af komt.

Een aangezien mijn lief om 8 uur zijn eerste overleg op het werk heeft, liep de wekker extreem vroeg af en zit ik hier al helemaal aangekleed.

Zusje stuurde gisteren een paar mooie foto's ze was weer eens een keer op pad geweest om mooie quiltobjecten te zoeken.
En ze vond er  weer eentje, uiteraard in het Noorden, dus misschien hebben de Noordelingen hier wat aan.

In Lieving, dicht bij Beilen heeft een bijzonder aardige mevrouw een klein winkeltje met workshop ruimte en stofjes. Ze ontwerpt zelf.









De site heet: moose mice and more

Zusje is een beetje aan het stoeien geweest met haar hartjes, maar nu heeft ze haar draai en de juiste kleurtjes gevonden.


Fijne dag en alvast een prettig weekend!

groetjes

Wietske

16 opmerkingen:

Annelies zei

Ook ik ben, eigenlijk als altijd, vroeg op.
Wat leuk om naar al je foto's te kijken. Fijne dag !

Jeanny zei

Hopelijk gaat het helemaal af komen vandaag.
Fijn weekend en lieve groet

Saskia Smit zei

Quiltwinkels speuren is gewoon niet uit te leggen leuk.

handmade zei

Oh wat een schattig winkeltje .... hele leuke blog met hele mooie quilt veel quiltplezier

Monica zei

Heerlijk, als het klaar laat het zonnetje dan maar komen

Marguerite zei

Ben zo vreselijk benieuwd naar jou dakterras!! Hoop dat de zon een beetje meewerkt. Wij hebben net 2 dagen met zon achter de rug en nu is het bewolkt, dus wie weet is de zon bij jou.
Wat een gave quiltjes heeft zusje op de foto gezet.
Groetjes en heel veel sterkte met jou "vreemde" mannen over de vloer.
Marguerite

Jet en Zus zei

Ha Wietske,

In dat winkeltje ben ik vorig jaar ook geweest, daar komen mijn Bertha´s weg! En nog andere dingen,je komt er niet met lege handen vandaan en een schat van een mens, echt de moeite waard eens te gaan kijken!

Nu het zonnetje nog, kun je lekker freubelen op je dakterras!

Groetjes Anita

Heleni zei

Dat lijkt me een leuk winkeltje en ga straks even kijken.
Oh wat heerlijk dat je terras af komt vandaag. Nu mag het voorjaar beginnen hè.

gr.Heleni

Cisca zei

Wat een leuk winkeltje, wat maakt ze mooie dingen! De hartjes van je zus zijn heel mooi, al dat rood bij elkaar.
Ik hoop, dat de zon gauw gaat schijnen, en je lekker op je nieuwe terras kunt quilten!

Groetjes, Cisca

Lida zei

Gezellige dingen laat je weer zien en was je net als ik vroeg op, dan hou je lekker tijd over voor je steekjes! Heb vanmorgen al voor de club de hele bovenverdieping gedaan en nu alleen nog de badkamer poetsen! De hartjes van je zusje worden beeldschoon en wat een gaaf winkeltje, leuke dingen laat je zien, even gaan neuzen! Knuffel
Lida

Trudy zei

Leuk adresje voor als het straks weer fietsweer is. (Want dat zal toch óóit wel weer gebeuren???). Beilen is niet zo ver van Emmen tenslotten.
Ik gun je een zonnig weekend met alvast hele gezellige uurtjes op je nieuwe dakterras!
groetjes!

Annemarie zei

Dan was je wel vroeg op vandaag! Ik hoop voor je dat eerstdaags de lente komt want als ik nu naar buiten kijk zie ik alleen maar sneeuwvlokjes. En dat is geen terrasweer. De hartjes van je zus vind ik geweldig leuk! Groetjes, Annemarie

ria vogelzang zei

Oei, vroege vogel!!
Geniet maar van al dat moois wat zusje je stuurt! Prachtig!
Zowel de foto's als een quiltend zusje..... ;))
Liefs!

hobbyshop fugeltsje zei

Ook ik was vroeg in de veren. Goed begin van de dag toch.
Alleen het weer mag wel wat mee gaan zitten. Het is koud en het sneeuwt weer eens voor de verandering. ;0D.
Zusje haar hartjes quilt wordt super mooi. Ik hou wel van die kleuren.
Fijn weekend.
Gr. Miranda

Else zei

Dat is een me een "klein" maar gezellig winkeltje met een hele hele aardige mevrouw, wij zijn er vorig jaar geweest!! Wat zeg ik 2x, een aanrader als je in de buurt bent. Heel fijn weekend, knuffel Else

Anoniem zei

Als het weer wat beter is-nu weer een laag sneeuw-dan ga ik eens kijken in dat winkeltje.Wel opletten op de openingstijden,want ze is niet altijd open.
Zusje had best hier een kopje leut mogen halen!Haar hartjesquilt wordt mooi.
Is het terras nog klaar gekomen vandaag?
goed weekend
groetjes,Truus uit Drenthe