vrijdag 15 maart 2013

Vroegertje


Nou zeg, moet ik mijn tijd een beetje volmaken tot de jongens komen om de laatste hand aan het dakterras te leggen.
Gisteren hebben ze de laatste spullen gebracht en ze hebben mij verzekerd dat de klus vandaag af komt.

Een aangezien mijn lief om 8 uur zijn eerste overleg op het werk heeft, liep de wekker extreem vroeg af en zit ik hier al helemaal aangekleed.

Zusje stuurde gisteren een paar mooie foto's ze was weer eens een keer op pad geweest om mooie quiltobjecten te zoeken.
En ze vond er  weer eentje, uiteraard in het Noorden, dus misschien hebben de Noordelingen hier wat aan.

In Lieving, dicht bij Beilen heeft een bijzonder aardige mevrouw een klein winkeltje met workshop ruimte en stofjes. Ze ontwerpt zelf.









De site heet: moose mice and more

Zusje is een beetje aan het stoeien geweest met haar hartjes, maar nu heeft ze haar draai en de juiste kleurtjes gevonden.


Fijne dag en alvast een prettig weekend!

groetjes

Wietske