vrijdag 8 maart 2013

dan weer koud en dan weer warm



Jullie kennen dit gevoel vast wel: te ziek om uit bed te zijn en te gezond om er in te liggen.
Dat overkwam mij gisteren en tja het is nog niet over.

Ik begon de dag gisteren met een vrij luchtig bloesje met vest erover en al gauw kwam mijn sjaal er bij om. Halverwege de dag heb ik mij gehuld in de allerdikste- trui- met- kol-en-sjaal- die ik maar vinden kon en gisteravond ben ik al klappertandend naar bed gegaan.

Eigenlijk zou ik naar Francoise om het nieuwe deel van de Sweet Hearts op te halen, maar ik kon de moed niet opbrengen na een hele dag met de tuinmannen en-dan-doen-alsaf-je-je-heel-erg-fit-voelt.

2 dagen zouden ze komen, het worden er 3 en ze kwamen ook nog eens met z'n drieën. Nou een 3e trap kon ik ze niet bieden en daar waren ze wel blij mee geloof ik.

Gelukkig hebben we van te voren de prijs afgesproken dus daar kan niets mis mee gaan.

Maar het zijn harde werkers, dat moet gezegd, en met gezwinde spoed  werd de hele inhoud van het terras bovenop het veilinghuis gelegd. Daar wonen wij namelijk bovenop, 6 meter hoog en het is heerlijk dat je dan iets kwijt kunt en dat je niet je hele dakterras inhoud in de slaapkamer hoeft te zetten.



De oorspronkelijke kleur
komt weer eens te voorschijn

Nee mevrouw, we willen echt niet
binnen zitten


maar liefst 6 potten zijn kapot
gevroren

Heerlijk decadent moment, de tuinman en ik gingen samen naar het tuincentrum om van alles uit te zoeken. Ik kijk wat ik hebben wil, hij schuift de kar voor mij........

Ik vrees dat ik

hier beslist nog een keer
heen moet


En dan kom je weer thuis en ligt de vloer er al bijna uit. Die wordt helemaal opnieuw gelegd vandaag


En, heb ik nog iets zinnigs gedaan?

jawel hoor, 2 verslagen
afgemaakt van vorige
week


Mijn quilt geregen. Nu komt eindelijk
 mijn plombje goed van pas,
heerlijk zoveel stevigheid
op tafel

een stukje van de tekening van
Laurens op mijn dagboek gezet


Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat vandaag en hoever de mannen komen. En of ik het volhoud buiten mijn bed. Gelukkig werkt mijn lief vandaag thuis, hij is beschikbaar om het regisseurs-schap van mij over te nemen. 

En wie weet...... rijd ik straks nog wel even naar Vught.........

Morgen weer meer

groetjes

Wietske