dinsdag 26 maart 2013

Verrassend ??????



Gistermorgen om half 8 ging de bel. Die verwachtte ik niet op dit vroege uur.
Of toch wel?
Zondag tegen de avond kreeg ik een smsje van.........

MIELE
Dat ze maandagmorgen tussen half 8 en 8 uur op de stoep zouden staan



Eerlijk gezegd had ik deze meneer helemaal niet verwacht, ik had ook nooit bericht gehad dat er iemand op 25 maart zou komen, behalve dan dat smsje dat ik niet serieus nam.

Ik heb de meneer vriendelijk te woord gestaan en uitgelegd dat de wasmachine al lang weer loopt, trouwens dat hij überhaupt niet stuk geweest was, en dat ik niet zo goed begreep waarom Miele zijn huiswerk niet goed doet.

En op mijn vraag waarom het zo lang moest duren voordat er iemand komt in de binnenstad antwoordde de meneer dat ze na 9 uur niet meer in de binnenstad mogen komen vanwege de drukte.

Wij hebben vriendelijk afscheid van elkaar genomen.

En omdat het mij gewoon te koud is buiten en omdat ik gisteren waanzinnig heb genoten van al jullie blogjes ben ik lekker binnen gebleven, heb genoten van al mijn handwerkjes en van jullie reacties. 

Jullie hebben mij een ware feestdag bezorgd!!!!!

En dan nu mijn resultaten

De maand april van mijn dagboek
ligt klaar. 

Ik vrees dat de steel afgekeurd wordt,
hij is te lang, maar dan zijn ze op
alle banen te lang want ik ben klaar

zo moest het eigenlijk worden

en het eerste bloemetje is klaar
zonder de inhammetjes. Ik ga het mij niet
moeilijker maken dan het is

En het 3e kindje zit erop. Ik vind het resultaat
met kraaltjes erg leuk.

Vanmiddag rijd ik naar Helmond, daar is vast ook wel weer iets leuks te zien. 

En vanavond laat trekt mijn lief de beide winnaars, dus jullie hebben nog even tijd om te reageren.

Fijne dag

groetjes

Wietske