woensdag 20 maart 2013

Wat ik nou toch weer allemaal voor moois zag


Gisteren had ik de 2wekelijkse cursusochtend bij Francoise

je kent dat wel: klein groepje cursisten dat haar eigen werk meeneemt en vragen kan stellen.
Eigenlijk had ik dit keer geen vraag, maar ik doe het ook vooral om inspiratie op te doen, kijken hoe iets ook op een andere manier gedaan kan worden.

Altijd leuk om elkaar weer te ontmoeten, en vooral om te zien waar iedereen mee bezig is.
Dus kijk en geniet mee van al het moois dat ik weer zag.

Is voor een kleinkind bestemd.
Inmiddels staat de naam van het
kindje al op een van
hartjes geborduurd

hier wordt 

druk

doorgequilt

Francoise is zelf
aan het appliceren

mooie
kleurencombinatie


onderdeel

van het geheel





Francoise vierde afgelopen zondag haar verjaardag en kreeg o.a. dit telefoonhoesje van haar man. Hij heeft het bij de Action gekocht.....

Ik had 1 klein vraagje : hoe krijg ik

in vredesnaam die puntjes van
de bloemblaadjes
goed scherp?????

Francoise had een flinke hoeveelheid hobbs ingeslagen voor mij. Binnenkort wil ik beginnen met het doorquilten van het eerste deel van de Dancing Dollies.

Nou heb ik het wel zo leuk over doorquilten maar dat is helaas niet voor mij weggelegd. Dus ben ik me aan het bezinnen hoe ik dit probleem oplos. Besteed ik het uit? Laat ik het professioneel doen? Ga ik het zelf op de naaimachine doen? De dames hebben allemaal kantjes op hun jurken en op iedere bloem en hexagon zit een knoop. Dat kan toch niet op een professionele machine?

Ook de ring is voor mij  geen optie...........

alles al geprobeerd

Ik heb besloten om de cursus quilten met de naaimachine te gaan doen en te gaan kijken of mijn naaimachine hier geschikt voor is. Tenslotte kun je niet eeuwig blijven appliceren en patchen, binnenkort zijn er toch echt een aantal dingen af. Gelukkig mag de basisquilt naar Marleen toe.

Mocht iemand nog andere suggesties hebben......

2 grote zakken hobbs
midden op tafel

Britt kan al deze drukte op haar favoriete
plek niet meer aanzien en draait
zich beledigd om.

Mijn dagboek is weer bijgewerkt

Fijne dag

groetjes

Wietske