dinsdag 5 maart 2013

Spring is in the air



Natuurlijk heb ik wel iets gedaan gisteren hoor, maar nou niet iets wat het aan-jullie-laten-zien-waard is.


Ik zou dan behoorlijk in de herhaling gaan vallen en dat doe ik dus maar niet.

Ik heb armpjes aan mijn meisjes genaaid en een bloem voor de Sweet Hearts gemaakt.
Donderdagavond haal ik het nieuwe deel op en eigenlijk zou mijn huiswerk dan af moeten zijn.

Nog 4 bloemen te gaan, dan heb ik er 16 af.

Ik ben gisteren langdurig buiten geweest, heb mijn rondje Bossche Broek uitgebreid gefietst en heb genoten, zo ontzettend genoten van het mooie weer.

We worden nog steeds goed beveiligd

maar ik mis de kanonniers om de stad
te verdedigen

en dan sta je zomaar midden in
de krokussen

heerlijk op een bankje zitten

en uitkijken over het water


Vandaag een erg uithuizig dagje. Vanmorgen leert Francoise mij de Palestrinasteek. Deze heb ik nodig voor de hoedjes van de kindjes die in de boom klimmen, en vanmiddag rijd ik naar 
Marleen toe. Zij gaat mij helpen met het sandwichen van de basisquilt en ze geeft advies over het doorquilten van deze quilt.


Ik zei het al eens eerder:

Heerlijk toch die juffen in de buurt. ..........

Morgen dus weer genoeg te vertellen

groetjes

Wietske