dinsdag 5 maart 2013

Spring is in the air



Natuurlijk heb ik wel iets gedaan gisteren hoor, maar nou niet iets wat het aan-jullie-laten-zien-waard is.


Ik zou dan behoorlijk in de herhaling gaan vallen en dat doe ik dus maar niet.

Ik heb armpjes aan mijn meisjes genaaid en een bloem voor de Sweet Hearts gemaakt.
Donderdagavond haal ik het nieuwe deel op en eigenlijk zou mijn huiswerk dan af moeten zijn.

Nog 4 bloemen te gaan, dan heb ik er 16 af.

Ik ben gisteren langdurig buiten geweest, heb mijn rondje Bossche Broek uitgebreid gefietst en heb genoten, zo ontzettend genoten van het mooie weer.

We worden nog steeds goed beveiligd

maar ik mis de kanonniers om de stad
te verdedigen

en dan sta je zomaar midden in
de krokussen

heerlijk op een bankje zitten

en uitkijken over het water


Vandaag een erg uithuizig dagje. Vanmorgen leert Francoise mij de Palestrinasteek. Deze heb ik nodig voor de hoedjes van de kindjes die in de boom klimmen, en vanmiddag rijd ik naar 
Marleen toe. Zij gaat mij helpen met het sandwichen van de basisquilt en ze geeft advies over het doorquilten van deze quilt.


Ik zei het al eens eerder:

Heerlijk toch die juffen in de buurt. ..........

Morgen dus weer genoeg te vertellen

groetjes

Wietske

12 opmerkingen:

Marguerite zei

Ondertussen ook genieten van de zon hoor!!
Mooie foto's heb je weer van de omgeving gemaakt.
En heel veel succes met het leren van de verschillende steken vandaag.
Groetjes Marguerite

Noa zei

ben benieuwd naar de steekjes die ze je leert
fijne dag

Wilma Kuin zei

Vandaag weer prachtig weer!!!
Ik ga de tuin in en wat troep ruimen,.. heerlijk!!

Else zei

Heerlijk ik geniet ook van dit weer, je hebt een mooie rondje gemaakt op je fiets. En vandaag ook een fijne dag bij je juffen. Knuffel Else

nelleke zei

hahhahaha...ik zag dat kanon en dacht: op wie gaat Wietske nu schieten?? maar gelukkig niet...ja heerlijk dat lenteweer hè? ik ga vandaag ook maar eens naar buiten, de vogeltjes fluiten al heerlijk in het rond.

Wat zijn er toch veel verschillende steken bij guilten..de palestriasteek?? nog nooit van gehoord! We zullen het wel weer zien op je blog.

fijne dag
liefs

Nelleke

marga zei

Het was gisteren echt zo'n dag van "alleen maar genieten en verder helemaal niets"
Dus voel je niet schuldig als je geen handwerk kunt laten zien.
De natuur is ook mooi hoor.
Fijne dag.
Groeten
Marga

Willy zei

Ja, eindelijk lente.
Fijne dag en ik ben benieuwd naar de P.steek.
Groetjes,

Annie Kingma.Bonnema zei

Heerlijk weer , vandaag hier nog mooier dan gister.
Benieuwd naar de palessrtinasteek

Groetnis Annie

Rennie zei

Fingers crossed voor de rest van de lente!

Aangenaam verpozen met Joke zei

Wat heb jij gisteren genoten van het weer. En ons laten meegenieten van de mooie omgeving.
Groeten, Joke

Annemarie zei

Heerlijk hé om zo te genieten van de zon! Prachtige plaatjes van rond Den Bosch! Ben benieuwd wat je morgen allemaal te vertellen hebt over de quilt lessen van vandaag. Groetjes, Annemarie

ria vogelzang zei

Wat een mooie plaatjes! En zo heerlijk dat het echt voorjaar was; ook vandaag weer!
Ben benieuwd hoe het gegaan is met je lessen.... ;)
Heerlijk om zoveel juffen om je heen te hebben, toch?!
Geniet ze!