dinsdag 19 maart 2013

Ik weet wel dat het geen mandjesdag is......


Maar ik maak ook andere mandjes dus dan mag ik het vandaag ook wel laten zien, toch?

Gisteren had ik even zin in wat anders. Er liggen 2 pakketjes van Marijike klaar om gemaakt te worden, dus dan wordt het hoog tijd. Nou moet ik zeggen dat er heel veel pakketjes liggen om afgemaakt te worden maar dat maakt me niet uit.

Deze mandjes lagen er ook al een poos en als ik er dan weer mee bezig ben word ik er altijd weer heel vrolijk van.

Het blijft dus leuk





 De 5 mandjes zijn nu klaar, maar nu de randen nog en de sterretjes. Daar zal nog heel wat werk voor verzet moeten worden.


Zusje is gisteren ook weer aan de slag gegaan met haar blok van het dronkemanspad. Dit is het resultaat. Hartstikke mooi!!


Och, en mijn lief is ziek. Al weken is hij verkouden en het ging maar niet over. Gisteren besloot hij om toch maar eens naar de huisarts te gaan en er werd een bijholte ontsteking geconstateerd. Vandaag blijft hij  een dagje thuis. Zou hij te veel voorover gebogen hebben gelegen op de grond om mijn lapjes te knippen??????

Denk het toch niet hè?



Straks heb ik mijn 2 wekelijkse cursusochtend bij Francoise. Zij heeft voor mij een flinke lap hobbs ingeslagen voor de achterkant van mijn Dancing Dollies. De dametjes komen er warmpjes bij te zitten want de achterkant van deze quilt wordt mijn dagboek. 

Ik wil de delen apart van elkaar doorquilten, maar dan wil ik wel graag direct alle hobbs hebben zodat de tussenvulling overal gelijk is.

Morgen krijgen jullie een verslagje.


groetjes

Wietske