maandag 4 maart 2013

Mijlpalen



1. Mijn lief heeft de randen om zijn eigen heuse top afgemaakt



Morgen zal ik er een achtergrond bij kopen maar het ziet er naar uit dat hij binnenkort echt af is. Nou is het natuurlijk de vraag wie de randen gaat doorquilten......... 

Ik houd jullie op de hoogte

2. Mijn dagboekquilt is weer helemaal bijgewerkt. De 3e maand is nu van start gegaan.


3. Ik kan weer voluit op de naaimachine, en daar ben ik erg blij mee!!!!


4. Het 2e deel van mijn dancing dollies is bijna af. Ik heb haar even in volle glorie neergelegd, al moest er een gedeelte in de slaapkamer gelegd worden.


Het derde deel kan nu geknipt worden, en om het een beetje luchtig te houden quilt ik de delen afzonderlijk van elkaar door. En daar heb ik al de nodige goeie adviezen voor gehad.


Het 3e poppetje zit op de boom van Reiko Kato



Morgen leer ik hoe de Palestrinasteek moet en zullen de randjes op de hoedjes gemaakt worden.

5. Ik heb mijn basisquilt voorzien van een mooie lichte rand.


Ook de achtergrondstof ligt klaar, zodat de top nu gesandwiched kan worden. Daarna doorquilten, bies erom heen, tunnels en een label.

Ja,ja  ik heb goed naar jullie geluisterd..........
Daarna is het een Affo, toch?

6. Laurens heeft gisteren het volgende deel voor zijn A-diploma gehaald.




vier van deze plaatjes moet hij halen. Vis en dolfijn komen nog, dan mag hij op voor zwemdiploma A.

7. Afgelopen vrijdag zijn jongste en schoonzoon in ondertrouw gegaan, en daarna hebben ze de trouwringen uitgezocht. Het eerste officiƫle gedeelte is dus achter de rug.

uiteraard hebben we dat gisteravond even met hen gevierd



Fijne dag

groetjes

Wietske