vrijdag 21 september 2012

Klusdagje en bijna weer weekend



We waren vroeg vertrokken gisteren richting Den Haag. Oudste huurt tijdelijk nadat ze hun huis binnen een week verkocht hadden. Waar maak je dat nog mee tegenwoordig!

Ze wonen eigenlijk tegen Scheveningen aan, en binnen 5 minuten sta je bij de zee. Dat belooft nog wat de komende tijd want ik ben gek op de zee.
We zullen er wel veel heen gaan om uit te waaien.
Het waren dit keer niet alleen lampen die opgehangen moesten worden, maar ook veel schilderijtjes en andere wandversiering.

De jonge ouders hadden gisteren al ontzettend veel gedaan, maar het is natuurlijk ook wel makkelijk als Fedde er even niet is.










 He, he eindelijk is hij dan weer terug en hij is zo blij dat hij zijn papa en mama weer ziet. Heerlijk om te zien.


Na een paar uurtjes klussen zijn we op tijd waar huis gegaan, de papa en mama van Fedde stonden lichtelijk op instorten en dan kun je maar beter geen klussende ouders om je heen hebben.

Onderweg naar huis werden we aangenaam verrast met de mooiste luchten, zo net tussen zon en regen door. Ik heb wat met luchten, maar vooral met dit soort. Ik blijf  dit toch altijd zo verschrikkelijk mooi vinden. En dan de techniek: een gewone Iphone en dan van achter de voorruit van de auto. ik heb echt geen ander fototoestel nodig hoor. (Maar je moet wel een beetje schone autoruiten hebben natuurlijk)



 Alleen al hierom is ons land toch een prachtig land hoor!



Thuisgekomen lag de 8e maand van de Jules in de brievenbus. Blijer kun je mij niet maken dan met zo'n heerlijk, met zorg samengesteld, pakketje.
Jose, hartstikke bedankt dat je weer zulke prachtige lapjes gestuurd hebt. Jullie snappen natuurlijk wel dat ik hier gisteravond echt mee aan de slag moest.


Het lijkt zo op het oog heel makkelijk, maar ik ben bang dat de kleine huisjes en blaadjes nog een hoop werk gaan opleveren.......



Maar dat maakt niet uit, alles op z'n tijd en rustig aan.

Morgen rijden we op tijd naar Oene, daar is de Trunkshow van Supergoof. Zusje komt ook, en daarna rijden wij door naar Groningen naar onze mams. Die heb ik al een poosje niet gezien, wel veel gebeld natuurlijk, maar Groningen is ver. Ik verheug me erop haar weer te zien.
Morgenvroeg dus even geen blogje want we moeten er om 10 uur al zijn. Zondag krijgen jullie een verslagje van Oene.

Alvast een fijn weekend

groetjes

Wietske