Agenda



Wij zijn regulier op

Woensdag, vrijdag en zaterdag
van 10:00 - 16:00 uur geopend.

   Iedere eerste woensdag van de maand ben je welkom vanaf 10.00 uur op de Bee.
 in deze zomerperiode gaan we gewoon door


Koffie en thee staan klaar met iets lekkers, en de bijdrage is 5 euro per keer of vraag ons naar de mogelijkheden van een strippenkaart.
Neem je eigen handwerkje mee en geniet van de gezelligheid.
Aanmelden is niet nodig, je bent welkom.

EN

Er komt een nieuwe Bee bij: De “kleine Blokjes Bee”.

Regelmatig krijgen wij de vraag of we niet eens samen kunnen werken aan kleine blokjes. Welnu dat gaan we regelen. Op iedere derdevrijdag van de maand ben je welkom om aan je quilt te werken die uit kleine blokjes bestaat. We helpen elkaar en iedere nieuwe methode die handig  is gaan we uitleggen en toepassen.
Ik werk zelf altijd het liefst met H250 en ook die methode leggen we graag uit.


We hanteren dezelfde regels als bij de gewone Bee. We vragen 5 euro voor de koffie en de thee en je kunt gebruik maken van de strippenkaart.
9 keer betalen en de 10e keer gratis.

We starten met deze leuke “Kleine Blokjes Bee” op

 Vrijdag 17 juli 

ook tussen 10.00 en 15.00 uur.
En vanwege onze vakantie valt alleen september uit!!!


Wij geven altijd ruim op tijd aan wanneer we gesloten zijn, zowel op de socials als ook op google. 

Op 8, 10 en 11 juli zijn wij gesloten




Van 9 tot en met 12 september zijn wij gesloten


En op 18 en 19 september zijn we ook gesloten