maandag 26 november 2012

Sinterkerst



Zaterdagavond 9 uur................

We hadden net ons bezoek uitgelaten dat was blijven eten.

"Schat??????"   "MMMMMM"  

Schat, weet je, het is natuurlijk nog veel te vroeg want de Sint is nog helemaal niet terug naar Spanje,  Maarre wat zou je er van vinden als wij alvast eens de kerstspullen te voorschijn  halen?




Ik heb de laatste week een ongelooflijke last van nesteldrang en niet alleen voor wat het handwerken betreft. Als je zeker weet dat je een paar weken niets kunt doen, dan maak je de balans op van wat er eigenlijk nog nodig even gebeuren moet. Ik zie niet echt tegen de operatie komende donderdag op, wel aan al het gedoe eromheen.

En dan sta je keukenkastjes te soppen, je lief maakt de koelkast nog eens schoon..........

En omdat we met de kinderen toch besloten hebben om sinterklaas dit jaar bij jongste te vieren ziet niemand toch wat we doen?

Mijn lief vond het prima. December is echt  ZIJN  maand.

En dus gingen we samen aan de slag.



Heerlijk, we zijn weer helemaal in de stemming

Om 12 uur waren we klaar en rolden met een tevreden gevoel ons bed in.

Echter de Sint moet ook nog een handje geholpen worden en dat moest dan gistermiddag gebeuren. Gelukkig was de voorbereiding al gedaan, Sint had ons gevraagd een handje te helpen omdat hij het dit jaar toch ook wel heel druk heeft.

Mijn lief is van de gedichten, ik van het inpakken.



Wij houden het met de Sint altijd heel klein. Gezelligheid is het belangrijkst en zeker nu er kindjes bij zijn, is het weer helemaal leuk.


De schoen van Laurens en Valentijn.
Gistermorgen vroeg hij ons wat opa en oma in de schoen gekregen hadden.

Fedde snapt er nog helemaal niets van. Hij ontdekt momenteel de keuken van zijn papa en mama en vermaakt zich prima met de inhoud van de kastjes.


Zusje stuurde gisteren een foto van een aanwinst die ze op de kop getikt had.


Afgelopen week bij de Kringloop voor 7,50. Niet te geloven toch? Alles erop en eraan, spoeltjes, garenklosjes. Helemaal compleet. Ze heeft hem schoongemaakt en nu staat hij te pronken en hij loopt als een.......... naaimachientje.

Ik weet niet hoe onze week verlopen zal, onrustig denk ik.




Morgen nog een keer de poesjes, dit keer wel bijzonder mooie foto's!


Fijne dag

groetjes

Wietske