donderdag 8 november 2012

......Het is een mysterie........




Tja, dat heb je ervan als je niet weet wat er komen gaat. 

Het is nieuw voor mij dat je iets maakt waarvan je het geheel niet weet en de delen nog niet kent.

We moesten gisteravond nogmaals aan de bak om lange banen af te meten, nou ja iets korter dan de vorige..... Maar toch. En ook die moeten omgezoomd om rafelen te voorkomen en ook deze moeten in gelijke blokken worden verdeeld.




En allemaal kleine lapjes

Waarvan 4 met dezelfde harten erop


Fedde is gelukkig weer helemaal opgeknapt. Volgende week wordt hij 1 jaar!

Vandaag een poetsdagje. Het zal toch een keertje moeten, helaas. 

Groetjes Wietske

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ook ik speel vandaag dora die de binnenboel en de buitenboel doet!!!! Succes, Jeanny

Marguerite zei

Ook hier moet vandaag de boel eens flink aangepakt worden. Heb er helemaal geen zin in, want ja ik wil met de luierinleg aan de gang en met mijn Berries. Maar ja, het hoort er nu eenmaal bij.
Ook al weet je niet wat het wordt het ziet er nu al vrolijk uit.
Groetjes Marguerite

Ineke B zei

Dat heb ik ook nog nooit gedaan een project waarvan ik de uitkomst niet weer, spannend!

Zou het nationale poets-dag zijn want ik ga ook snel aan de slag des te eerder weer aan de draadjes en steekjes.

Bernadette van Gils zei

Spannend als je nog niet weet wat het eindresultaat wordt, maar het begin ziet er in ieder geval vrolijk uit.
Alvast proficiat met Fedde zijn eerste verjaardag, tijd gaat snel he.
Helaas moet er af en toe schoongemaakt worden maar ik doe er niet aan mee, heb daar huishoudelijke zorg voor want kan zelf niet meer.
Succes met poetsen en fijne dag
groetjes
Bernadette

marga zei

Veel succes met het huis/poetswerk.
Groeten
Marga