dinsdag 13 november 2012

---- Feest!!!! ----



Afgelopen weekend heeft schoonzoon onze jongste ten huwelijk gevraagd.





Ze kreeg deze prachtige gouden ring met in een van de bolletjes een piepklein diamantje. Speciaal voor haar gemaakt.



Ze hadden een huisje gehuurd in de buurt van Steenwijk. Een werkelijk schitterend plekje. Dit soort huisjes worden verhuurd door Staatsbosbeheer en je waant je helemaal alleen op de wereld. Jongste en schoonzoon houden erg van dit soort plekken. Jongste had niet aan de mogelijkheid gedacht dat ze hier op deze plek  en op dit moment ten huwelijk gevraagd zou worden.

Nou waren wij al heel erg blij met schoonzoon maar nu helemaal natuurlijk. Een datum hebben ze nog niet, er moet eerst het een en ander geregeld worden.
Voor de derde keer zijn wij dus nu " de ouders van de bruid/bruidegom" en dat voelt heel erg goed.


Schoonzoon had champagne meegenomen

Ze sliepen in een ouderwetse bedstee, maar het huisje was echt van alle gemakken voorzien


Gisteravond belde jongste of wij thuis waren zodat ze haar ring kon laten zien. Gelukkig had mijn lief ook champagne in huis. We konden dus met z'n vieren klinken op hun geluk.

 Ik had jullie foto's beloofd van zusje en haar man die het afgelopen weekend in een hotel in Naaldwijk zijn geweest.

Zusje heeft de Quilthoeve onveilig gemaakt, zwager zocht zijn heil ergens anders.




Er werd net een cursus huisjes maken gegeven

Zusje gaat de naaimachinehoes maken uit het eerste boek van Veronique, dezelfde ontwerpster als van de Jules.


En wat deed zwager nog meer behalve het bekijken van de plaatsen in de omgeving?  Nou, hij heeft uren zoet gebracht in het plaatselijke reisbureau om zich volledig te laten informeren over -de- op -handen- zijnde- vakantie op Curacao.......



Ze hebben een heerlijk weekend gehad en ik begreep van zusje dat het speldenkussen die ze voor mij gekocht heeft al onderweg is.

En dan de foto's van het-op-een-na-jongste-zusje van de jonge poesjes. Eentje is er inmiddels verkocht, een houden ze zelf en op een is al een optie.

Ze worden groot en ondeugend, maar daar zit het-op-een-na-jongste-zusje niet mee.
En och, het is daar in huis toch altijd zo'n gezellige drukte met 5 pubers, 2 katten en een hond en buiten nog de konijnen en wie weet vergeet ik nog wel iets.








En heb ik nog iets gedaan gisteren?


Ja hoor, de mandjesquilt. 

Vorige week kwam het 2e deeltje binnen en ik ben al bijna klaar. Morgen dus het resultaat.
Vandaag helemaal geen afspraken dus ik heb heerlijk de tijd om...... ja, ja, ik weet het, eerst het huis aan kant maken en dan verder met van alles en nog wat.



groetjes

Wietske