zondag 18 november 2012

Heel veel leuks




Afgelopen donderdag werd onze Fedde 1 jaar en dat vierden we gisteren in den Haag. En zoals altijd met 1 jarigen, is het papier om het cadeau leuker dan het cadeau zelf.

Fedde en zijn pappa en mamma hebben volgens mij erg genoten!



3 kleine kleutertjes....... 

En voor alle drie het al zo bekende blauwe doosje

Maar voordat wij afreisden naar Den Haag stond eerst nog een cursus gepland in Tilburg. We zijn nog steeds bezig met de basisquilt. Voor vandaag stond het maken van de ster centraal en zou Dorry ons uitleggen hoe je de sashings er aan moet doen. 

We waren maar met z'n drietjes, dus ruimte en tijd genoeg en Dorry vond het een goed idee om dan ook gelijk de hexagonnen maar even uit te leggen. Stukje extra cursus dus. 



Is ooit een -klusje-voor-in-de-trein geweest.

Deze kunnen wij nu helemaal zelfstandig maken.
We hebben Dorry's hulp niet meer nodig.

En zo moettie worden.

We waren hele makkelijke leerlingen dit keer, dus onze juf kon even iets voor zichzelf doen.


Mr. Bingley. Och, hij gedraagt zich altijd zo voorbeeldig

Uitleg van de sashings.
En bedankt Dorry voor het snijden van die van mij!!!!!

Nog een basisquilt die een stofje nodig heeft

We hebben gelijk de volgende stof maar even uitgezocht voor de zijkanten


Toen, ineens een hoop lawaai en gelach en rolden een aantal dames de kleine ruimte binnen.
En tja dan begint het voorstellen aan elkaar en blijkt dat er medebloggers tussen zitten.

Dit is dus echt genieten hoor, elkaars blog wel lezen maar niet precies weten wie de persoon is die erachter zit.



Beetje wazig, deze foto, maar het is jammer om hem er niet bij te plaatsen.

zij, en zij en zij hadden een heel programma voor deze dag en een onderdeel daarvan was het bezoek aan Dorry's winkeltje.

Nou meiden, ik heb woord gehouden en jullie blogjes bij mijn favorieten geplaatst.

Ik vond het echt super om jullie te ontmoeten!!!

Tuurlijk heb nog iets leuks gekocht bij Dorry.


Beetje leeg nog maar ik ga me uitleven met harten
Morgen weer een update van de poesjes. Ze zijn inmiddels allemaal verkocht en zullen binnenkort 
"de deur uitgaan".

Blogje komt iets later op de dag want ik moet om kwart voor 8 mijn auto al afleveren bij de garage voor het herstellen van de deuk.

Prettige dag

groetjes

Wietske