donderdag 22 november 2012

Ook weer klaar!




Gisteren heb ik het 2e rozenmandje opnieuw gemaakt.

Vorige week had ik me vergist en ik had de verkeerde mallen gebruikt waardoor hij veel te klein was.
Omdat Marijke zo attent was om nieuwe stofjes op te sturen kon ik hem gelukkig opnieuw maken.




Eerst even voor proef in elkaar zetten

Heerlijk, nog stofjes over voor je weet maar nooit.........

Ze worden echt mooi.

Leuk hoor dat gepuzzel met die stukjes. 

En dan
mijn autootje. Gelukkig ook weer klaar en weer helemaal als nieuw. De garage heeft hem zelfs voor mij gewassen. Ik ben ontzettend blij dat ik hem weer terug heb.




Fijne dag

groetjes

Wietske

10 opmerkingen:

Atelier Hartendief zei

Mooi geworden hoor! en is je speldenkussen al klaar?

Lida zei

Prachtig mandje geworden en zulke mooie stofjes! Fijn dat je weer je eigen autootje terug hebt voelt altijd prettiger toch! Fijne dag
Lida

Marguerite zei

Wat heb je toch een mooie stofjes gebruikt. En je blokje is helemaal te gek.
Fijn dat je auto weer helemaal oké is. En lekker schoon.
Groetjes Marguerite

Bernadette van Gils zei

mooi mandje geworden en inderdaad fijn dat je de stofjes opnieuw hebt gekregen
zo, dat autootje ziet er weer piekfijn uit, nu kun je weer racen overal heen
groetjes
Bernadette

Sezoentje-Sonja zei

Wat zijn die mandjes mooi, Marijke vroeg al of ik niet meedeed maar ik durf me hier toch nog niet aan te wagen als ik al je gepuzzel bekijk, al zijn de stofjes wel echt prachtig!
Wat een service zeg, je auto gepoetst weer terug, heerlijk hè,
ik wens je een fijne dag toe, liefs, Sonja

Annie Kingma.Bonnema zei

Echt een mooi blok van het mandje
Dank vor je lieve reactie op mijn berichtje.
Fijne dag Groetnis Annie

Annelies zei

Het is een mooi blok geworden.

Monica zei

Mooi is dit rozenmandje geworden, gelukkig kreeg je nieuwe lapjes

carina zei

Mooi dat en het blokje en de auto weer netjes klaar zijn

marga zei

Jou dag was weer helemaal goed.
Leuk mandje.
Groeten
Marga