vrijdag 23 november 2012

Doelen stellen




Wat heb ik nou in vredesnaam met de ontbijttafel van Suus??????

Nou, gewoon. 

Suus en ik "appen" heel regelmatig en zo ook gistermorgen al heel vroeg. Het is dan zo leuk dat je ter plekke even bij elkaar  kunt kijken wat de ander aan het doen is.

Suus vertelde mij dat ze vaak al met haar huisjes bezig is terwijl de kinderen aan het ontbijten zijn, en dan krijg je dit tafereeltje. (ze heeft overigens toestemming gegeven voor het plaatsen van deze foto hoor)




Nou had ik mij gisteren toevallig een aantal doelen gesteld. 

Ik wilde graag:

 Het huisje gaan maken dat ik beloofd had te maken voor Suus haar huisjesquilt. 
Het 9e deel van de Jules afmaken omdat de 10e in aantocht is.
 Mijn rondje fietsen terwijl de zon scheen (En dat is in dit jaargetijde best wel lastig). 
 Keukenkastjes soppen. Dit, in het kader van de- periode- die- komt -waarin- ik -waarschijnlijk- niet- veel- kan- doen. 

En het is gelukt hoor, mijn doelen zijn gehaald.



Ik heb er een piepklein schaartje op genaaid

Het 9e deel is helemaal af, maar de vogel kan nog wel wat fleurigs gebruiken. 

Schitterend weer.
Het was er gisteren bijna net zo druk als in de binnenstad

Ik wist dattie kwam!!!!!
 De komende 3 maanden komen voor mij de mooiste patroontjes binnen. Natuurlijk is de Jules helemaal erg mooi, maar deze patroontjes zijn zo mooi om te zien. Ik heb er helemaal zin in.

Ach, en Laurens. 5 jaar is hij en helemaal in de ban van de Sint. Af en toe wordt het hem allemaal even te machtig hoorde ik van middelste. Gisteren bijvoorbeeld had iedereen op school zijn schoen gezet en was het een drukte van belang in de klas en op het schoolplein. Hij kneep middelste's hand helemaal fijn en moest er toch echt even van huilen.

De tekening geeft zijn broertje weer die pepernoten eet.

Nou ik kan het duidelijk zien. 


Fijne dag en alvast een prettig weekend

groetjes

Wietske