woensdag 14 november 2012

Ohhh, wat dom!!!!!!





Ik vrees dat ik ietwat beneveld was door de champagne gisteren, want ik ben me daar toch lekker bezig geweest......


Met frisse moed ben ik aan de 2e maand van de rozenmandjes begonnen. Halverwege dacht ik nog wel dat ik het gevoel had dat ze erg klein waren, maar ja voordat je echt door hebt wat er gebeurd, is het mandje ook weer af, en krijg je dit verschil.




Ik had dit patroon moeten gebruiken

En ik gebruikte dit


Marijke had, toen ze het allereerste pakketje opstuurde de standaard maten meegestuurd die nodig zijn voor alle mandjes. Het overzichtje dat ze dan iedere keer weer meestuurt is een verkleinde uitgave.

Gisteren contact gehad met Marijke en ze is zo lief om een paar nieuwe stofjes op te sturen. Zomaar gratis en voor niks. "Maak er maar een speldenkussen van" aldus Marijke. Lijkt me een goed idee.

Marijke, hartstikke bedankt. Het zal niet weer gebeuren. Maar ja champagne drinken is niet echt mijn ding.

Trouwens nog heel erg bedankt allemaal voor jullie lieve en leuke reacties. Ik heb er ontzettend van genoten.



Gisteren kwam het speldenkussen binnen dat zusje voor mij bij de Quilthoeve heeft gekocht. Hij past precies bij de rest van de spullen.

Vandaag een gezellig dagje. Vriendin- en oude buurvrouw- Liesbeth uit Eindhoven komt op bezoek. Ik heb al weer een paar vragen over het borduurwerk waar ik mee bezig ben, en Liesbeth is een expert!

Morgen weer een verslagje

groetjes

Wietske