dinsdag 6 november 2012

Heerlijk, 2 dagen helemaal niets.......




Tijd dus om van alles te doen.

Natuurlijk heb ik dan de gedachte van: "o dan kan ik mijn huis eens schoonmaken". Ik duw die gedachte even heel ver weg. Nee ik ga heerlijk steekjes maken, zoveel en zo vaak ik maar wil.

Gisteren ben ik weer begonnen met de basisquilt. Volgende week zaterdag hebben we weer een cursus en dan wil ik mijn huiswerk wel af hebben.



Nog 3 te gaan, dan is deze rand ook af.




Winter in blogland schiet ook op. Het blijft een leuke klus om te doen, vooral ook omdat ik er nog geen nieuwe stofjes voor aangeschaft heb. Alles komt uit de restdoos.

Zaterdag liepen we in de stad en bij de Life Style winkel verkopen ze deze stolpen.


Ik was er al een poosje naar op zoek maar kon de juiste maat niet vinden. Hier staan ze in alle verschillende groottes. Dit is de kleinste.

En dan de poesjes van het op-een-na-jongste-zusje:






Ik heb begrepen dat er op 1 poesje een optie is, en 1 poesje houdt zusje zelf. Ze raakt ze dus wel kwijt, dat gaat wel lukken.

Prettige dag

groetjes

Wietske