zondag 11 november 2012

En, hoe was jullie weekend?



Dat van ons was druk, maar o zo gezellig. Middelste kwam logeren met de kindjes, ze had afgesproken om in de loop van de middag te komen. Dat kwam goed uit want wij hadden eerst nog een koorrepetitie in Eindhoven.

Waar we dit keer echter geen rekening mee gehouden hadden was dat er weer een stuk van de A2 afgesloten was in verband met werkzaamheden en middelste is dus ruim 2 uur onderweg geweest via allerlei B-wegen. Gelukkig slapen Laurens en Valentijn eigenlijk altijd in de auto dus dat scheelt.

Wat doen een opa en oma nou zoal als de kindjes een nachtje komen logeren? Nou gewoon niks. Zeker niet als er een kleine dreumes van anderhalf bij is, want die kun je nog geen moment uit het oog verliezen.

Misschien kan ik het jullie maar beste aan de hand van de foto's laten zien.......



Nee, de deur is echt goed op slot

Even Teletubbies zien, hebben de grote mensen ook een ogenblik rust

Opa en oma hebben nooit speelgoed mee in bad.  Sterker nog, ze zitten er ook nooit in 

En wie ruimt dit allemaal weer op?

Opa speelt met Laurens met de auto's

Oma leest  voor uit Jip en Janneke

Valentijn wil altijd meehelpen.... De Miss Yoyo is goedgekeurd
------------------------

Vandaag stond de Efteling op het programma en na een zeer onrustige nacht zijn we vanochtend op tijd vertrokken. Het was schitterend weer maar de omgeving deed wel heel bijzonder aan. Alles was al gedompeld in kerstsfeer en dat gaf een heel vreemd gevoel. Haast zomerse temperaturen als je in de zon liep, en toch overal al sneeuw, kampvuren en kerstverlichting. Gek maar op zo'n mooie dag ben je hier nog niet echt aan toe.




De droomvlucht. Het blijft mijn absolute favoriet!
Laurens wil altijd graag naar Raveleijn, maar omdat Valentijn net een beetje in slaap dommelde ben ik met hem in het restaurant ernaast gegaan, daar mag je gewoon met de buggy gaan zitten, op de tribune kan dat niet.

En zowaar ik had weer een primeurtje. Een van de hoofdrolspelers liep er met de uil rond die gebruikt wordt bij het schouwspel en ik vroeg of ik van haar een foto mocht maken.

Ze nam alle tijd om te poseren.



Omdat middelste nog wel een poosje onderweg zou zijn en morgen weer gewoon aan het werk moet, zijn we redelijk op tijd vertrokken.

En, heb ik ook nog iets quilterigs gedaan??????

Ja hoor tussen de bedrijven door is dat ook nog gelukt.

De basisquilt is helemaal bij. Zaterdag weer een cursusochtend in Tilburg.

Mysterie: de 4 harten zijn klaar.

Winter in blogland: Ik vind dit een absolute topper om te doen.

Lynette Anderson: Nu beginnen met steekjes.

Volgens mij gaan we heel vroeg slapen vanavond....... 


Ik zie inmiddels dat er foto's via de mail binnen zijn gekomen van zusje van haar bezoek aan de Quilthoeve in Naaldwijk en ook -het-op-na-jongste-zusje heeft prachtige foto's van de poesjes gestuurd. Ze worden nu af en toe erg stout en ze heeft dus op het goede moment een paar hele mooie foto's gemaakt.

Maar daarover de volgende keer!

Fijne avond en een rustige nacht gewenst.

groetjes

Wietske