donderdag 24 april 2014

Weddenschap?

Schat?

MMMMMMMMM

Ik heb hier zo'n onwijs mooi lapje uit de "Juud-collectie" dat wil ik graag gebruiken voor een blok uit de Dear Jane……

Maar ik weet (bijna) zeker dat het er niet uit kan.

Wat denk jij?


 Herman kijkt, kijkt nog eens, en nog eens….


Jawel hoor, het kan best.


Hogere wiskunde!
Dat zie je nu maar weer. Ik had het echt niet voor elkaar gekregen.

Hij wel!

En kijk, daar verschijnt een mooi blokje in een combinatie van patchen


En appliceren.
Hoe heerlijk om te doen.

Ieder blokje: een quiltje op zich


En nou willen jullie natuurlijk ook wel weten wat ik de afgelopen 10 dagen zoal gedaan heb aan mijn Dear Jane


Oké

ook van Juud

in willekeurige


volgorde


en nog niet


gestreken
want….


daar had ik nog helemaal geen zin in


En nu zie ik jullie denken: Heeft ze nou niks meer aan haar borduurwerk gedaan?


Tuurlijk wel
Weer helemaal "bij"


Morgen weer 2 groepen Jane-aanhangers en Juud over de vloer. Heerlijk. Ik verheug me er op.

Het is volle bak morgen…….

Er is nog meer scheurvlies gearriveerd, we hebben inmiddels boeken en mallen besteld in Amerika en als het goed is komen er vandaag of morgen rollen basis stof binnen in de kleuren wit en ecru zonder printjes, en er zullen kleine, hele kleine speldjes bij de levering zitten speciaal voor kleine priegelwerkjes.

En na morgen horen jullie meer over de bijeenkomsten die we vanaf mei gaan plannen.


Fijne dag

groetjes

Wietske