donderdag 17 april 2014

Druk? Nee hoor


Gewoon heel gezellig.
Veel aanloop in de winkel. Maar de keerzijde is dan wel dat je niet veel foto's maakt.

Maar gisteren kwam Marion langs en ik ken haar van de lessen bij Francoise. Daar ben ik een aantal maanden niet geweest en tot mijn verrassing had zij haar Sweet Hearts bij zich. 

Daar moest een achtergrondstof bij en ze had een rol hobs nodig.
En kijk, wat een prachtige kleuren!


In deze kleurstelling heb ik hem nog niet eerder gezien.
Zo mooi


En gelukkig, ze is geslaagd voor geschikte stof.

Ik ben gisteren niet veel verder gekomen dan het snijden van het allereerste blok van de Dear Jane.
Toch maar besloten om niet in het wilde weg blokken te gaan maken maar gewoon vanaf het begin. Gisteravond laat werd ik door een vriendin nog geattendeerd op een prachtig blog met schitterende informatie van Jane.
Kijk voor de aardigheid eens op dit blog (klik) en aan de rechterkant vind je een beschrijving en foto's van ieder blokje.

Helemaal geweldig!


Ik heb een link geplaatst aan de linkerkant van mijn blog onder That Quilt……. even naar beneden scrollen en je vindt de "block tutorials'

Het zal er morgen niet van komen een berichtje te maken, Juud is hier al vroeg en het wordt een druk dagje.
De winkel is dicht, dat gaat helaas niet anders op zo'n beperkte ruimte. Maar los-in het wild lopende- quilters-die-mijn-blog-niet-lezen, laten we wel binnen hoor.

Zaterdag zijn we gewoon geopend van 11.00 tot 17.00 uur.

Groetjes

Wietske