woensdag 9 april 2014

D*R*O*M*E*N*


En dan ineens buitelden de goede berichten gisteravond over elkaar heen.

Isabel mag uit de couveuse, ze mag vandaag heel even in bad en daarna een rompertje en een truitje aan. Ze mag proberen om zelf te drinken en jongste en schoonzoon mochten een droomdekentje uitkiezen waar ze onder kan liggen vanaf nu in een verwarmd bedje.


Dus wie, o wie herkent dit dekentje? Of wie van jullie heeft het misschien zelfs gemaakt?
Dan weet je dus nu dat onze prachtige kleindochter er onder ligt.


Ruim 1800 gram weegt ze nu, ze is 42 cm lang en dus kan ze kleertjes aan in maat 44, het kleinste maatje.

Het is gewoon te mooi!!!!!!

En dubbel, omdat jongste en schoonzoon dit allemaal ook zo graag met Daniël hadden willen doen.
Gistermiddag hebben we met z'n tweetjes naar een nieuwe kinderwagen gekeken, alles van 2 naar 1, maar het ging goed en de keus is eigenlijk al gemaakt.
Schoonzoon gaat ook nog kijken, wij vrouwen hebben natuurlijk slechts het voorwerk gedaan. 

Vanavond gaan we weer kijken bij dit mooie meisje dat het zo goed doet, dat de kinderarts gisteren zei dat het misschien nog wel eens zo zou kunnen zijn dat haar longetjes minder beschadigd zijn dan gedacht werd in eerste instantie.
Nog een paar weekjes geduld, dan mag ze naar huis, maar het zou mij niet verbazen als ze eerder uit het ziekenhuis komt dan de uitgerekende datum van de zwangerschap.

Jullie begrijpen het al en ik had het al aangegeven op FB, ik ben gestopt met mijn borduurlap rond de geboorte van de tweeling.

6 weken wachten, angst, verdriet, spanning en blijdschap, het zit er allemaal in verwerkt maar nu is het af.



In afwachting van de afwerking kan hij mooi hier even bewaard worden.
Want over die afwerking moet ik nog even nadenken, daar ben ik nog niet uit.


Dan nu ook gelijk mijn andere randjes maar even erbij pakken.


O, o wat waren de laatsten een feest om te borduren, die zitten dus in alle drie de stroken verwerkt.


En in het groen - blauw



Nu eerst maar eens even opschieten, er is ook nog zoiets als een winkel die open gaat en er staan cursisten op de stoep straks.

Voor mij heeft deze dag nu al een "gouden" randje!!

groetjes

Wietske