zaterdag 12 april 2014

Nou, vooruit dan…..


Jullie zijn natuurlijk gewoon hartstikke benieuwd hoe ik mijn Jane-lapjes bewaar in een ruimte wat niet altijd mijn ruimte is, waar ik niet echt iets kan bewaren voor mezelf, waar ik natuurlijk wel even kan gaan zitten maar er mag niets blijven rondslingeren.

Het is overigens voor het eerst dat ik niet direct begonnen ben met randjes borduren vandaag. Jane is  erg verslavend.

Ik heb dus gewoon mijn boek stukgemaakt. Nou, Herman heeft het stuk gemaakt, en alle bladzijden in plastic mapjes gedaan


Op deze manier raak ik niks kwijt.
Hoeven nergens briefjes op


Is alles op orde in plastic zakjes


Ik volg de kleuren zoals aangegeven, maar het zal heus wel eens een keer een beetje afwijken.
En het blokje dat ik wil maken, daarvan haal ik in z'n geheel het mapje eruit, de bladzijden zijn immers toch genummerd.


Prettige nacht en morgen een fijne dag gewenst.

Wij gaan eindelijk eens ons dakterras fatsoeneren, het was er nog niet echt van gekomen, maar het is hard nodig

Welterusten

groetjes

Wietske

18 opmerkingen:

Annie Kingma.Bonnema zei

Worden mooie blokjes.
Welterusten
Fijne Zondag
Groetnis Annie

patricia zei

Handig om alles zo bij elkaar in de map te bewaren, zo heb he het mooi bij elkaar allemaal en raakt er zeker niks kwijt. Je bnlokken zijn ook al heel erg mooi! Veel succes met het fatsoeneren van jullie dakterras, hopelijk kan je er weer snel van genieten! Truste, liefs patricia

Ans zei

Wat een goed idee om het boek uit elkaar te halen. Het is zo veel overzichtelijker en dus makkelijk mee te werken.

Saskia Smit zei

Wat dacht je? Ik maak even een sprintje? Wat is het verslavend. Mijn Reikopoppetjes hebben er erg onder te lijden. Die mogen in de meivakantie weer. Want zeg nu zelf als Hot Cross Buns paasbroodjes zijn, moeten die eerst.

susana zei

Sprintje Wietske??
Zo heb je alles bij elkaar, ik heb er een ring aan laten maken, werkt ook handig!
Fijne zondag!

Annelies zei

Succes met Jane !

Wilma zei

Eng en een beetje raar om je boek kapot te snijden hè?! Deed ik ook toen ik met DJ begon en ik heb er geen seconde spijt van gehad. Schattig geel stippen stofje heb je gekozen voor de ster. Leuk je blokjes te zien. Tot vrijdag

Marguerite zei

Slim om je boek te slopen. Heb geprobeerd een kopie van een bladzijde te maken en dat ging helemaal mis. Kreeg niet alles netjes erop. Ohhh nu verraad ik mezelf dat ik ook stiekem een klein beetje met Jane bezig ben.
succes op het dakterras, het word mooi weer.

sylvia zei

Ik heb van mijn boek in een ringband laten maken, dit is een stapje verder: leuk idee!!!

Johanna Faber zei

Fijne week groetjes uit Zweden

Rya, Rotterdam zei

Wat een goed plan en zo overzichtelijk. Succes met Jane. En "veel plezier" met het fatsoeneren van het dakterras; zul je deze zomer veel plezier aan beleven.
Groet, Rya, Roterdam

Judith zei

Tuurlijk willen we zien hoe jij het allemaal hebt georganiseerd! Graag zelfs, quilting is en blijft sharing!

Ineke Hulzebos zei

Wat een prachtige blokjes, ga je deze quilt helemaal maken? Tot aan de punt-randen toe?

Fijne zondag!

Rya, Rotterdam zei

Ik heb je zus gezien - op een foto - als Juud tenminste niet de boel beduveld heeft. Heb je überhaupt wel een zus?? Jullie lijken sprekend op elkaar. Leuk!!!
Groet, Rya, Rotterdam

margaquilt zei

Een leuk en goed idee dat met dat boek. Veel succes met jou DJ. Een hele klus maar zo mooi om te zien wie er allemaal mee bezig is.
Groeten
Marga

Floor zei

Heel handig om elke bladzijde in een mapje te doen. Wel jammer om een boek stuk te maken, maar het gemak dient de mens toch.
Zo kan je het steeds netjes opruimen.
Grappig dat je niet te houden bent met die verslavende blokjes.

Marjan zei

Wat slim om het boek zo uit elkaar te halen. Ik kan me zo goed voorstellen dat je steeds maar verder wilt met die uitdagende, mooie blokjes!!

Ann zei

Hallo,
Leuk om te lezen dat je hier ook aan begonnen bent. Ik heb eergisteren het eerste blokje gemaakt = de G7 :-)
Groetjes,
Ann