dinsdag 15 april 2014

Mijn eigen quiltwinkel


Gisteren had ik de gelegenheid om een kartonnage workshop te volgen, gegeven door Cora van Weel bij Rinske Stevens Design.

Speciaal voor winkeliers worden daar op maandag cursussen en workshops gegeven die dan weer meegenomen kunnen worden naar de winkel.


Ik heb mijn eigen stofjes gebruikt


En mijn winkel is voorlopig een beetje ingericht


Er komt vast nog wel meer bij,
en, o gelukkig er is ook iets "Jane's"  aanwezig!
Dat maakt het dan weer zo eigen


Wat een leuke details toch


Het was een leuke workshop, maar we moesten alle zeilen bijzetten om op tijd klaar te zijn.
Ik heb dus eigenlijk geen foto's van Rinske's winkel kunnen maken.

Maar eens even over nadenken of we hier in de echte winkel een workshop van  kunnen organiseren.
Mocht je nou zeggen:

mmmmm, dat lijkt me wel wat? Zo in miniformaat mijn eigen winkeltje maken?
Laat het dan weten via de mail.

groetjes

Wietske

16 opmerkingen:

Marguerite zei

Wat is dit leuk!!!
Alsof je niks te doen hebt zeg!! Doe je dit er ook gewoon nog even bij.
Groetjes Marguerite

Ans zei

Leuk hoor, ik heb die workshop bij Liesbeth Hulstein gedaan, jaren geleden toen zij de quiltwinkel nog had. Was inderdaad hard werken maar wel heel leuk!

Annelies zei

Wat ziet het er leuk uit !

susana zei

Erg leuk! Kan er nog wel tussendoor, hahaha

Rennie zei

Ik wil wel boodschappen doen hoor in je winkeltje.

Anoniem zei

Dit vind ik nou echt iets voor jou, leuk hoor.xxx Liesbeth

Anny zei

Pas maar op: nu al een tweede "winkel"dit is het begin van een multinational! ;-)

Judith zei

ontzettend leuk, je mini-winkel :0)

M Verheij zei

Wat leuk,nu heb je in winkel in een winkel

quiltingmieke zei

piep wat superleuk, en de jane al helemaal knuf

Ria zei

Lijkt me heel leuk, maar je woont niet op fietsafstand bij mij vandaan!

Anoniem zei

Wat een enig winkeltje heb je gemaakt!
Heb ook zoiets gemaakt en weggegeven.
Wat een zegen dat het zo goed gaat met Isabel en ze nu een eigen kamer heeft.
Geniet maar van je mooie dakterras want met Pasen wordt het mooi weer!
groetjes,Truus uit Drenthe

Yolanda zei

OOoo die papierrolhouder.... die mis ik nog in `mijn` quiltwinkeltje, weet je of ik die bij Rinske kan bestellen.... of via jouw?

Evelyne zei

Wat een leuk mini quilt winkeltje en zo snel en netjes gemaakt.
Daar zullen vast in de loop der tijd nog meer spulletjes in komen.

Lieve groetjes, Evelyne

Wilma Kuin zei

SCHATTIG!!!

marga zei

Geweldig wat een schattig winkeltje.
Groeten
Marga