dinsdag 15 april 2014

Mijn eigen quiltwinkel


Gisteren had ik de gelegenheid om een kartonnage workshop te volgen, gegeven door Cora van Weel bij Rinske Stevens Design.

Speciaal voor winkeliers worden daar op maandag cursussen en workshops gegeven die dan weer meegenomen kunnen worden naar de winkel.


Ik heb mijn eigen stofjes gebruikt


En mijn winkel is voorlopig een beetje ingericht


Er komt vast nog wel meer bij,
en, o gelukkig er is ook iets "Jane's"  aanwezig!
Dat maakt het dan weer zo eigen


Wat een leuke details toch


Het was een leuke workshop, maar we moesten alle zeilen bijzetten om op tijd klaar te zijn.
Ik heb dus eigenlijk geen foto's van Rinske's winkel kunnen maken.

Maar eens even over nadenken of we hier in de echte winkel een workshop van  kunnen organiseren.
Mocht je nou zeggen:

mmmmm, dat lijkt me wel wat? Zo in miniformaat mijn eigen winkeltje maken?
Laat het dan weten via de mail.

groetjes

Wietske