zaterdag 5 april 2014

Tussen de schuifdeuren

Jullie mogen heel even mee naar binnen kijken.
Vandaag gaat het echt gebeuren!!!!!!


Extra stoeltjes  gekocht bij onze Zweedse vrienden. Komen altijd weer van pas als we deze zomer buiten willen zitten en als we naar beneden gaan waar we een hele grote cursusruimte krijgen.


Tafel in het midden zodat niemand zijn hoofd stoot aan onze - meer dan 100 jaar oude- antieke lamp, want die knoop je niet zomaar omhoog.


Grote tafel in de voorkamer. Kan Betty mooi haar quilts op leggen en Herman kan er stoffen op snijden.
Nog een extra stoel voor Betty voor als ze moe wordt van haar eigen verhaal!!!


Nou, ik zou zeggen, kom maar door dames. Wij zijn er klaar voor. Ik heb me hier al zo lang erg op verheugd. De meeste bezoekers ken ik al en dat maakt het ook al zo leuk.


We gaan er van genieten vandaag!!

Morgen een verslag

groetjes

Wietske

21 opmerkingen:

Anoniem zei

tot zo, Tineke

Judith zei

Gezellig hoor wietske, en die stoel voor Betty, helemaal te gek. T wordt vast super gezellig! Heel veel plezier.

Jeanneke zei

Een heel leuke dag gewenst, Wietske! Ga er maar eens fijn voor zitten :>)
Groetjes,

Jeanneke.

Bernadette van Gils zei

veel plezier vandaag, het ziet er leuk uit
groetjes
Bernadette

Hermie zei

Ik wens jullie een hele fijne dag.

Else zei

Hele gezellige dag samen. Knuffel van mij ♥♥

Berna zei

Veel plezier vandaag!

Margret Dollenkamp zei

Veel plezier vandaag

Nardy Beltman zei

Wat een heerlijke dag in het vooruitzicht!

Supergoof zei

Veel plezier!!!!

miekequilt zei

Heel veel plezier!!

Rennie zei

Geniet er van!

KijkDaarIs zei

Dat gaat een hele gezellige dag worden !!!
Geniet er maar lekker van met zijn allen ..;0)

susana zei

Genieten!!

Marguerite zei

Jullie zo allemaal met rode wangen van het genieten van al het moois wat jullie te zien krijgen. Ik met rode wangen, omdat ik met jongste weer in het zwembad mag zitten.

Marja zei

Tot straks, we hebben we zin in. Groetjes, Marja

Judith zei

veel plezier!

Monica zei

Ik wens jullie een SUPER gezellige dag vandaag, maar dat zal best wel lukken

marga zei

Geniet er maar lekker van. Veel plezier en een fijn weekend.
Marga

Annie Kingma.Bonnema zei

Mooie dag, het zal zeker slagen
Groetnis Annie

Saskia Smit zei

Ik kijk uit naar de verslagen.