dinsdag 29 april 2014

De kop is er af

Gisteren zijn de voorbereidende werkzaamheden begonnen voor de sloop van het Veilinghuis.

Het begin is gemaakt, het zal voorlopig rommelig en lawaaiig zijn.
Omdat alle sloop en afvalspullen onder ons huis door moeten, kan er niet met groot materieel gewerkt worden. Daarom zal het echte sloopwerk toch zeker tot half juni gaan duren.
Ons huis is gisteren aan een onderzoek onderworpen zodat, mocht er iets fout gaan, wij niet verantwoordelijk zijn.


De ijscoman heeft zijn nostalgische kar naar een veilige plek gebracht


Gisteren heb ik 2 blokjes in elkaar gezet, en eigenlijk ben ik al weer "bij".


Ik moet maar eens gaan beginnen met de sashings, niet te lang mee wachten want anders wordt het zo saai


Gisteren heb ik een eerste echte gesprek met mijn kleindochter gehad en ik heb voor haar gezongen. Een heerlijk moment. Echt vasthouden gaat nog niet, ook het verschonen gaat gewoon in bed, maar een gedeelte van de monitor is nu ook uitgeschakeld, de rest volgt nu heel snel. Genoeg drinken is nog wel even een dingetje, dat moet echt goed gaan voordat ze naar huis kan.

Vandaag krijgt Isabel haar eerste inentingen, ook dat gaat gewoon door in het ziekenhuis.

Jongste en schoonzoon beginnen echt uit te kijken naar de dag dat ze naar huis komt, wat zal het heerlijk zijn als ze gewoon thuis in haar eigen bedje ligt.

Morgen is de winkel gewoon open van 11.00 tot 17.00 uur.

Fijne dag

groetjes

Wietske

16 opmerkingen:

Rennie zei

Al het leuke nieuws op je blog staat in de schaduw bij het gevoel wat ik krijg als je schrijft dat je hebt gezongen voor dat lieve kleine mensenkind. Fijne dag Wietske.

Anoniem zei

Hoi wietske, ik ben vorige week begonnen met de shasings, het is even puzzelen hoe het moet maar als je het eenmaal door hebt is het ook weer leuk om te doen, ik had er nu 8 te gelijk maar wil straks per blokje afwerken. Groetjes ester

Mieke van Minnen-Kanis zei

Fijn om weer wat over je kleindochter te horen-lezen. Wat moeten die jonge ouders een geduld hebben, voordat hun dochter mee naar mag. groetjes Mieke

Annelies zei

Leuk weer wat te horen van je kleindochter.
Veel sterkte ook met de geluidsoverlast.

patricia zei

Je gaat al heel goed met de blokken! Leuk om zo te volgen...
Wat fijn dat het steeds ietsje beter gaat met Isabel, heerlijk als je zo al wat oma-kleindochter-momenten hebt en voor haar kunt zingen! Geniet er lekker van.
Groetjes patricia

Marguerite zei

Verbouwen geeft altijd rommel, stof en herrie maar als het eenmaal klaar is vergeet je dat meestal wel. En als je dan met je winkel naar beneden kan verhuizen is natuurlijk helemaal te gek! Wat heerlijk om te lezen dat het met Isabel goed gaat en als ze naar jou heft kunnen luisteren is natuurlijk helemaal genieten.
Groetjes Marguerite

Heleni van Til zei

Zo zachtjes aan kun je 'gewoon' oma zijn voor Isabel. Wat een heerlijkheid Wietske.
Nu is het dan echt begonnen onder je? Je zit dan nu in allerlei soorten 'stofwolken'.
Je DJ blokjes zijn al erg leuk hè. Je kunt nog even voor je er 225 klaar hebt.....

marion zei

wat een prachtig groen stofje..........en wat zal isabel genoten hebben van je zingen. Zeker weten

Annie Kingma.Bonnema zei

Fijne dag, en heel mooi de blokjes.
Het gaat langzaam, maar toch steeds beter met Isabel.
Dat je nog heel veel liedjes voor haar kan zingen
Succes met de rommel, en lawaai van de bouwerij.
Groetnis Annie

Else zei

Je nieuwe begin van je DJ ziet er weer goed uit! En wat heerlijk dat het met Isabel steeds een beetje beter gaat, zing maar lekker voor haar. Fijne dag, knuffel van mij

Saskia Smit zei

Fijne berichten.

Craftluver Marianna zei

Fijn dat Isabel nu spoedig naar huis zal kunnen! Jullie kunnen gaan aftellen! En Jane blijft goede therapie voor alles!

Rya, Rotterdam zei

Een luid (niet té) hoera voor Isabel, de jonge ouders, grootouders en alle andere liefhebbende familieleden en vrienden. Well done, lief, klein meisjesbabytje, dat zo ongelooflijk gevochten heeft voor haar eigen plekje in de wereld!!!
Welkom in onze wereld, Isabel; we zullen ons jou atijd herinneren en veel van je houden.
Rya, Rotterdam

Bosch melkmeisje zei

Wat leuk om te lezen dat de verbouwing van start is gegaan. Succes met de komende tijd en ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat.

Groetjes,
Renée

Floor zei

Wat een heerlijke grote ruimte daar onder jullie huis. Jammer dat het niet allemaal quiltwinkel gaat worden... nee dat zou veel te groot zijn!
Wel eng hoor die sloopwerkzaamheden, hopelijk is alles stevig gestut zodat jullie niet straks opeens een etage lager zitten.
Wat ik ook wel een beetje eng vind... die kleine Isabel die haar eerste enting krijgt.
Lijkt me een beetje klein daarvoor en zo kwetsbaar. Dacht eigenlijk dat ze daarvoor 3 maanden oud moest zijn. Bij Isabel bedoel ik dan vanaf de uitgerekende datum.

Anny zei

Ja, dat lijkt me ook eng, dat slopen! Wat zien je Jane blokken er keurig uit. Dankzij het scheurvlies vermoed ik... Dat moet ik toch ook eens proberen.