dinsdag 29 april 2014

De kop is er af

Gisteren zijn de voorbereidende werkzaamheden begonnen voor de sloop van het Veilinghuis.

Het begin is gemaakt, het zal voorlopig rommelig en lawaaiig zijn.
Omdat alle sloop en afvalspullen onder ons huis door moeten, kan er niet met groot materieel gewerkt worden. Daarom zal het echte sloopwerk toch zeker tot half juni gaan duren.
Ons huis is gisteren aan een onderzoek onderworpen zodat, mocht er iets fout gaan, wij niet verantwoordelijk zijn.


De ijscoman heeft zijn nostalgische kar naar een veilige plek gebracht


Gisteren heb ik 2 blokjes in elkaar gezet, en eigenlijk ben ik al weer "bij".


Ik moet maar eens gaan beginnen met de sashings, niet te lang mee wachten want anders wordt het zo saai


Gisteren heb ik een eerste echte gesprek met mijn kleindochter gehad en ik heb voor haar gezongen. Een heerlijk moment. Echt vasthouden gaat nog niet, ook het verschonen gaat gewoon in bed, maar een gedeelte van de monitor is nu ook uitgeschakeld, de rest volgt nu heel snel. Genoeg drinken is nog wel even een dingetje, dat moet echt goed gaan voordat ze naar huis kan.

Vandaag krijgt Isabel haar eerste inentingen, ook dat gaat gewoon door in het ziekenhuis.

Jongste en schoonzoon beginnen echt uit te kijken naar de dag dat ze naar huis komt, wat zal het heerlijk zijn als ze gewoon thuis in haar eigen bedje ligt.

Morgen is de winkel gewoon open van 11.00 tot 17.00 uur.

Fijne dag

groetjes

Wietske