dinsdag 8 april 2014

" Heilig" en stoffig


Weten jullie nog dat ik afgelopen zondagmorgen op mijn blog de opmerking maakte nieuwsgierig te zijn naar de vorderingen van de diverse LE's?
Ik was vooral benieuwd hoeveel mensen hem daadwerkelijk af krijgen omdat het gewoon een pittige quilt is.

Gisteren kreeg ik van een bloglezer deze foto's binnen.


Haar heilige birmaan


Kan al het moois van de LE niet meer aan.


Maar volgens haar komt de quilt af en ze heeft me ook beloofd om regelmatig een up-date te sturen zodat we kunnen meegenieten.

Kijk, dat is nou weer het leuke van bloggen……..


Nou hebben wij ook 2 van die katten, onze Saar en Britt en ook zij hebben van die kuren, maar Herman overlegt altijd even met hen als hij stoffen gaat snijden.

En dan gaat het vaak wel goed. Zo ook de afgelopen dagen.


Met de Dear Jane dagen in het vooruitzicht moeten er stofjes gesneden worden, heel veel, hele kleine stofjes.
En kijk eens naar het jaartal. Het is toch te leuk?

Er komen ook nog andere kleurtjes bij hoor.


Van 1 FQ 4 kleintjes snijden en dan weer 4 kleurtjes bij elkaar maakt weer 1 FQ. En dan heb je toch 4 verschillende kleurtjes.
Ik heb het maar even op een glazen schaal gelegd ter illustratie



De Dear Jane dagen zitten bijna vol, op de ochtend van 25 april is nog 1 plaats beschikbaar, dus mocht je nog zin hebben om te komen………..

Inmiddels is ook de laatste plaats gereserveerd voor een "dear jane" belangstellende.
40 dames zullen we ontvangen en wie weet hoeveel er ook besmet raken met het virus.

Naar aanleiding van het blogje van gisteren heb ik veel mails gehad met vragen of we een pakketje konden opsturen.

Dat doen we voorlopig niet. Enerzijds weet ik dan niet of ik genoeg stof heb voor de workshop's en anderzijds, wij zijn geen webwinkel, hebben daar in onze eetkamer ook niet de mogelijkheden voor.
Het zou te veel ruimte innemen en dan ben ik echt bang dat we ons bed niet meer kunnen vinden.

Morgen, vrijdag en zaterdag zijn we gewoon geopend en morgen is de laatste cursusochtend van de basisquilt.

In september beginnen we weer met een nieuwe basiscursus

Fijne dag

groetjes

Wietske