vrijdag 25 april 2014

Gelukkig…….


Ja hoor, ze is er weer!!!!!!!
Mijn heerlijke autootje bedoel ik.

Heel wat weekjes heeft ze dienst gedaan als gezins-en woon-werk- verkeer auto voor Laurens en Valentijn en hun paps en mams.
En iedere dag weer zei Valentijn van 2:
Oma's auto he? Oma is lief.


En nu staat ze weer hier in de  straat, schoon gewassen, 


volgetankt en voorzien van dropjes………


En in Maastricht staat weer een goeie auto in de parkeergarage
zeer geschikt voor kinderen en woon-werkverkeer.

Middelste heeft de auto woensdagavond gebracht en natuurlijk moest ze nog even bij Isabel kijken.
Inmiddels is de low-flow ook weggehaald, ze heeft geen extra zuurstof meer nodig en de kinderarts vertelde dat ze binnenkort van de monitor af gaat.
Het enige wat dan nog overblijft is de sonde, en die is ook echt nog nodig. Isabel is nog te gauw vermoeid om zelfstandig te drinken. Om die reden moeten we er op rekenen dat ze ongeveer tot de uitgerekende datum in het ziekenhuis moet blijven.

We kunnen nu eindelijk wel haar hele gezichtje zien zonder al die toestanden overal.

En ze is mooi!
Natuurlijk is ze mooi!!!!!


Gistermiddag kreeg ik bezoek van 2 vriendinnetjes ergens uit het land.

We hebben ons borduurwerk vergeleken

Zo leuk….

Ik kreeg een onwijs lief cadeautjes voor in mijn krans.
Ik laat ze in de verpakking vanwege het vlindertje en ze krijgen een ereplaatsje.


Vandaag weer een heel vol huis. Juud vertrekt zo weer onze kant op voor de 2e Dear Jane dag.
Inmiddels zijn de rollen effen stof binnen in de kleuren wit en ecru. Geschikt voor Jane en niet duur.


Zelf begin ik nu enorm te twijfelen wat ik ga gebruiken, maar ik hoop dat ik vandaag een beslissing kan nemen.
Op FB heb ik al heel veel goede adviezen gehad…….

"Quilting is sharing"

Hoe waar is dit

Dank jullie wel…….

Jullie horen nog wat het wordt.

Vandaag zijn we voor publiek gesloten en morgen zijn we gewoon open,

Koningsdag-Oranjedag-Tompouce-dag!!!!

groetjes

Wietske