vrijdag 11 april 2014

sorry, maar ik kon echt niet langer wachten


Toen ik ruim 2 jaar geleden begon met quilten wilde ik eigenlijk al aan de Dear Jane beginnen. Maar ik durfde niet……… dacht dat het allemaal te moeilijk was.

En nu?

Gisteren zijn we begonnen met stofjes snijden voor de beide workshops.
En we verlenen goede service want Herman snijdt 

en ik strijk


Wel een beetje met de franse slag hoor


Scheurvlies, ik ga er van dromen. Nee ik krijg er nachtmerries van, want datgene wat we besteld hebben is niet het goede!!!!!!

Het plakt niet

GRRRRRRRRR


Heel veel kleine stofjes worden gesneden
 terwijl ik me aan het bezinnen ben


En dan ineens is het moment daar..
Ik moet het zelf alvast even proberen want
 als gastvrouw moet je toch minstens weten waar het over gaat volgende week.

Een prima excuus toch?


En als ik alles voorbereid heb op mijn supermooie blaadje


Een poosje geleden cadeau gehad van haar (klik) heb ik in een mum van tijd het eerste blokje in elkaar gezet
Het is natuurlijk ook wel de makkelijkste.


Of het wat wordt?

Jane en ik????

Ik hoop het maar ik weet het niet 
want


Een winkel is veel werk, meer dan 3 dagen per week alleen maar open zijn.
Vandaag gaan we regelen dat we op tijd goed scheurvlies krijgen.

Ik had tot gisteravond laat al hele hoopvolle contacten met

Carmen (klik)

 Misschien kan zij iets regelen voor mij.
Lief, zulke collega's!!!!

Alvast een heel fijn weekend en we zijn vandaag en morgen gewoon geopend.

groetjes

Wietske