zondag 27 januari 2013

Zomaar vanuit de kou in de hitte



Tja en daar zit je dan om 4 uur in de ochtend op je balkon in de warmte te genieten van het uitzicht bij volle maan.
De reis duurde wat langer dan gepland, door de harde tegenwind moest de piloot een kleine omweg maken waardoor we een uur later landden. En dan komen er 2 vliegtuigen tegelijk aan op Curacao en dat is een beetje veel voor het personeel op de luchthaven. Maar niet getreurd, we zijn er en het grote genieten kan beginnen.

Wij zitten op de etage van het hotel die net gerenoveerd is, en ik vind de kamer geheel in stijl met de handwerkjes die ik meegenomen heb.




Ook mijn dagboekquilt is meegekomen zodat ik ter plekke de bezienswaardigheden kan weergeven, en miss Yoyo is ook van de partij. Ik heb in het vliegtuig al behoorlijk genoten van de hexagonnen.


Morgen maar eens op ons gemakje verkennen met zusje en zwager. Tenslotte is het voor hun de eerste keer.

Ik heb geprobeerd om vanaf mijn mini ipad berichtjes te maken maar dat is niet gelukt. Nu stuur ik de foto's naar middelste met het berichtje, dus het zullen nooit zulke hele lange verhalen zijn als jullie van mij gewend zijn. Middelste je bent een schat, dank je wel!

Blogjes lezen zal ik best veel doen want daar ben ik een beetje (lees behoorlijk) aan verslaafd, maar om nou niet het risico te lopen dat ik de hele week op mijn kamer blijf zitten, blijft het hoofdzakelijk bij lezen. 

 Jullie horen weer van mij, ik kruip er nog even in. 

 Groetjes

Wietske

17 opmerkingen:

Suuske zei

Heeee Wiets, wat leuk, zo snel al een berichtje van je (met dank aan middelste voor het plaatsen!).
Nou zeg, de kamer past verbluffend goed bij de Mysterie. Misschien ergens een klein hoekje afhalen? ;-)
Nou, lekker genieten daar met zijn viertjes!!!

Liefs, Suus

Annelies zei

Heerlijk dat je daar geniet. Vandaag hebben we hier een dooi-dag. Heel veel plezier.

Judith zei

geniet van jullie vakantie, hier is het weer omgeslagen...... Ook niet teveel lezen hoor, dat kun je toch altijd weer inhalen! Ik vind de middelste ook een schat dat ze dit blogje voor je plaatst. Super goed idee

Terray zei

Veilig aangekomen en nu genieten.....Veel plezier!!

Groetjes
Tertia

Annie Kingma.Bonnema zei

Genieten dus maar, van de heerlijke zon.
Vandaag regen en wind hier, maar de sneeuw verdwijnt.
Fijne vakantie Groetnis Annie

Supergoof zei

VEEL PLEZIER!!!
:o)

En Middelste,... bedankt voor het vakantie-binnenkijkje,...
;o)

Sezoentje-Sonja zei

Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen en op een heel leuke plek zo te zien, niets mis mee zeg!
Lief van 'middelste' dat we kunnen meegenieten van jullie vakantiebelevenissen, haha, zo voelt het ook alsof we je een beetje minder moeten missen.
Berichtjes van jou komen wel weer, nu maar even zoveel mogelijk genieten ;)
Heel veel liefs, Sonja

Anoniem zei

Fijn dat jullie veilig aangekomen zijn.En nu zoveel mogelijk genieten voor je terug gaat naar dit natte kikkerlandje.
gezellige vakantie
groetjes,Truus uit Drenthe

Jet en Zus zei

Wietske, wat luister je toch goed naar mij!! Vroeg je of je freubelspulletjes meenam op vakantie en of je wat warmte weer mee terug nam!
Beiden vandaag al beantwoordt, vooral die warmte, het dooit hier al, heerlijk! Heel erg bedankt hiervoor!

Geniet er lekker van en heel veel plezier!

Groetjes Anita

Marguerite zei

Wees maar blij dat je lekker in de zon zit, want het weer is van sneeuw en mooie plaatjes in één nacht omgeslagen naar vies, koud, regenweer. De sneeuw zie je gewoon verdwijnen en veranderen in water. Dat dan weer blijft liggen door de vorst in de grond. Eén grote vieze bende.
Wat een heerlijke vrolijke kamer hebben jullie daar. De kleuren horen echt bij jou stofjes. Veel plezier daar en denk maar niet teveel aan Holland met zijn regen.
Groetjes Marguerite

lia zei

Heeerlijk zon ik snak ernaar.Heeel veel plezier daar op het prachtige curacao.
Groetjes Lia

carina zei

Leuk dat je iemand hebt gevonden die je berichten kan plaatsen, kunnen wij lekker jaloers meegenieten!,,, het weer is vandaag hier meer dan pet regen, regen, de sneeuw verdwijnt heel hard groetjes carina

Klaske zei

Geniet maar lekker van dat heerlijke weer!! Het weer is hier om te huilen, alhoewel, noem het maar heerlijk quiltweer;-))

marga zei

Fijne vakantie en niet teveel met de werkjes aan de slag want er zal best ook wel veel te zien zijn.
Groeten
Marga

Annemarie zei

Fijne vakantie! Geniet ervan! Groetjes, Annemarie

Lida zei

Fijn dat de reis goed is verlopen, nu lekker genieten van de warmte en de zon! Knuffel
Lida

Annerieke zei

Heerlijk al die kleurtjes om je heen. Kom je met nog meer inspiratie weer thuis :D