dinsdag 8 januari 2013

Wat doe je........




Als je eigenlijk gewoon een keer niets te melden hebt omdat:

Het een hele gewone saaie maandag is;

Het weer ook al niet meewerkt;

Iedereen weer aan het werk is;

en 

Zusje ook al niets te melden en te showen heeft.

Tja dan stort je je gewoon op de rondjes van de Sweet Hearts!!!!!!!!!!






Ik had, behalve de basisquilt, nog nooit ronde vormen gemaakt. Het kwam er niet van maar stiekem zag ik er ook tegenop. Nu heb ik er 2 af. Het kost me nog een beetje moeite maar ik merk dat het verslavend is.

Dus, overige 14, kom maar op! Ik heb er zin in.


Maar eerst breng ik vandaag  de opdracht van deel 3 van de Sweet Hearts naar Suus toe, zij was vorige week niet in de gelegenheid om naar Francoise te rijden om haar deel op te halen.

Suus heeft mij beloofd dat we vandaag iets leuks gaan doen met z'n tweetjes.

Morgen dus weer meer.


groetjes

Wietske

17 opmerkingen:

Bernadette van Gils zei

hallo Wietske
Ziet er goed uit wat je gemaakt hebt, dus die ronde vormen lukt best
veel plezier bij Suus
groetjes
Bernadette

Annelies zei

Wat een vrolijk blok !

Sezoentje-Sonja zei

Haha, ik heb ook al dagen niets te melden,pfffffffff, door de buigriep, deze nacht voor het eerst eens rustig geslapen gelukkig :)
Je blok is mooi, dat ziet me er zeer moeilijk uit hoor!
Veel plezier samen vandaag,
liefs, Sonja

Wilma Kuin zei

Veel plezier vandaag,...

Marguerite zei

Heb ook nog nooit ronde vormen gemaakt. Ja wel met kleren maken voor de meiden maar niet met quilten. Zie er ook als een berg tegen op en hou het heel veilig nog even aan de rechte lijnen. Maar wat zijn jou ronde vormen mooi gelijk zeg!! Veel plezier vandaag, spannend hoor als je niet weet wat je gaat doen. Het is in ieder geval iets leuks.
Groetjes Marguerite

Cisca zei

Zo zie je maar, dat het meestal wel meevalt, het Ziet er heel mooi uit! En wat een vrolijkheid, die kleuren, net goed voor een sombere dag.
Wat een leuk hart maakte je voor je dagboekquilt. Er zitten trouwens ook al leuke dingen in je krans!
Veel plezier vandaag bij Suus, ik ben benieuwd wat jullie gaan doen.

Groetjes, Cisca

Ieke zei

Wat een leuk blokje zo! Ik vind ronde vormen nou best leuk om te doen. Als je maar genoeg speldt, dan gaat het meestal wel.

marga zei

Wens je een hele fijne dag toe.
Groeten
Marga

Heleni zei

Nou, dat viel toch wel mee hè, ronde vormen. Heel goed geworden hoor.
Fijne dag vandaag.

gr.Heleni

Annemarie zei

Nou, ik vind je blokjes echt prachtig! Ik worstel sinds gisteren met de applicatie van deel 2. Valt niet mee om alles symetrisch erop te krijgen. Fijne dag vandaag met Suus! Groetjes, Annemarie

Annie Kingma.Bonnema zei

Je ronde blokken zijn mooi hoor.
Echt iets ronds heb ik nog nooit gemaakt, dus dat zal toch eens moeten gebeuren.
Groetnis Annie

Rennie zei

Ik dacht dat je niets te melden had. Leuke kleuren!

Annerieke zei

mooi kleuren en goed rond geworden, toppie

carina zei

Toch nog een leuke dag geworden!

Lida zei

Wat een mooie blommen zijn het geworden en wat een gave kleuren! Groetjes
Lida

Monica zei

Leuk is dit blok met die ronde vormen, en ja ja, ik leef nog (nèt :-)) beetje gezellig druk met logeerpartijen gehad, wel blogjes gelezen, maar nauwelijks tijd om te reageren gehad, hoop dat het even wat rustiger wordt. Is het vandaag gezellig geweest? ben benieuwd, groetjes

sharon's shabby creations zei

Hoi hoi.

Terug van weggeweest!! Wat ben je weer ijverig aan het werk gegaan!! Het ziet er super uit.

Groetjes sharon