vrijdag 18 januari 2013

Nou maak ik het jullie wel heel erg makkelijk hoor



Gisteren ben ik voor jullie aan het zoeken geweest op you tube om een beschrijving te vinden hoe je met deze apparaatjes




Dit soort bloemen kunt maken


En, gevonden hoor. Hieronder de foto's


stukje stof dubbelvouwen
en in het apparaatje leggen

bijknippen

met naald en draad van 1 naar 2
naar 3 enz. enz.
(helaas zijn deze prachtige nagels niet van mij)

stofje eruit halen

bij elkaar trekken

aan elkaar zetten, et voila

rondje knippen en opplakken
aan de onderkant

en een versierinkje aan de bovenkant



Nou, zo'n snel blogje heb ik nog nooit gemaakt.
O ja, vergeet ik helemaal om nog te zeggen hoe dit apparaatje heet en wat het kost.
Het is de Kanzashi Flower maker van Clover en het kost rond de 5 euro.
Ik kocht het bij Pipoos

Ik zou zeggen: "AAN DE SLAG DAN MAAR"

Fijn weekend

groetjes

Wietske

12 opmerkingen:

Suuske zei

Haha, lang leve You Tube! Wat een uitkomst is dat he. Je kunt het zo gek niet bedenken of het staat daar op. Weet je dat je er ook heel veel quilt tutorials kunt vinden? Daar kun je je ook prima een dagje mee vermaken hoor.

Fijn weekend!

Annelies zei

Wat geeft dat een leuk resultaat !!

sylvia zei

wat een leuke blommen!! Wie bedenkt toch zo iets, he?!

Supergoof zei

MOOI!!
Veel plezier vandaag op vrijdagblommendag!
:o)

Annie Kingma.Bonnema zei

Heel leuk
Groetnis Annie

ria vogelzang zei

Leuk zeg!!! En handig al die tutorials op You Tube, he?!
Echt leuk om daar van te leren!
Fijne dag!

Lida zei

Wat een leuk ding en ben heel benieuwd wat jij ermee gaat doen! Fijne dag, knuffel
Lida

Annerieke zei

Je hebt er ook één voor een hartje ;)
Ze zijn hartstikke leuk, gaat alleen altijd wel meer tijd in zitten dan je van te voren denkt :D

Guusje, zei

Wat een mooie bloem krijg je hiervan. Bedankt voor de uitleg.

carina zei

LEUK ik ben wel van de blommekes op je spijkerjasje! Mooi voor gedaan laat je je.productie nog zien? Groetjes carina

Cisca zei

Wat leuk, zeg, ik ga er ook eens voor kijken! Bedankt.

Groetjes, Cisca

sharon's shabby creations zei

Leuke tip bedankt!!!!!

Groetjes Sharon