woensdag 16 januari 2013

Nou ja zeg!!!!!



Zeg nou zelf:

Zitten wij gistermiddag aan een kop heerlijke snert in ons "huisrestaurant"


En dan kijken we verrukt naar buiten


Zien we allerlei bordjes op het raam bevestigd



Echt waar, beide bordjes op de deur naar het terras toe binnen een straal van 2 meter.
Tja dat moet ik dan echt even fotograferen hoor!

En omdat we behoefte hadden aan beweging na die overheerlijke erwtensoep, fietsen gaat nu natuurlijk even niet, hebben we een rondje den Bosch gedaan. We waren ongeveer de enigen die op straat liepen, veel winkels waren gewoon dicht. Een heel bizar gezicht.

dit is mijn lief hoor





Het levert natuurlijk wel mooie plaatjes op

Zusje is ook helemaal in de ban van de winter. Ze is begonnen met winter in blogland.

zeer toepasselijk



Ze gebruikt de stofjes die mijn lief en ik voor haar gekocht hadden toen wij in Canterbury waren een paar maanden geleden.

Ik zelf heb even niets quilterigs te melden.

Fijne dag

groetjes

Wietske



17 opmerkingen:

Jeanny zei

Dat vind ik nou het enige voordeel van sneeuw, dat het zulke mooie plaatjes oplevert.....!
Lieve groet.

Marguerite zei

Oh nee zeg!! Zit volgegeten van een bord brinta zie ik bij jou een kop erwtensoep. Nu even niet hoor!!
Hier is geen vlok sneeuw gevallen. Je snapt bijna niet dat heel Nederland plat lag. Hier was zelfs een klein zonnetje. Levert bij jullie wel mooie plaatjes op.
Zo naar Miranda een nieuw blok halen, hoop dus dat vandaag de sneeuw ook weg blijft. Heb één keer een vrachtauto over mijn Suzuki Altootje heen gehad en sinds die tijd is autorijden geen hobby meer van me.
Groetjes en succes met je lapjes.
Marguerite

Ineke B zei

Prachtige plaatjes en erwtensoep mag je voor wakker maken, heerlijk!

Gisteren ook een heerlijke wandeling door de sneeuw gemaakt!

Liefs, Ineke

Lida zei

Ons huis is al jaren rookvrij, maar er mag wel worden gerookt in de schuur en het tuinhuis en daar maken de rokers dus vaak gebruik van! Maar bordjes hebben wij niet, is gelukkig niet nodig want iedereen weet er wel van!
Mmm erwtensoep, ik denk dat ik straks als ik toch boodschappen moet doen maar even de spullen ervoor insla!
Heerlijk was het gisteren om te wandelen en wij zijn er gelukkig heel vanaf gekomen, maar heel wat mensen zijn gevallen, dus toch maar goed uitkijken nu de sneeuw is plat getrapt en glad is geworden!
Fijne dag, knuffel
Lida

carina zei

Goed hoor rookvrij, ik vind het zo stinken. Prachtige plaatjes van de sneeuw groetjes en fijne dag carina

Cisca zei

Prachtig, die bordjes. Daar wordt vast goed over nagedacht, lol. Wat leuk, zo'n wandeling door een bijna leeg Den Bosch op een doordeweekse dag. Wel prachtige plaatjes!
Werken aan zo'n winterquilt komt goed uit nu, Die eerste stitchery vind ik zo leuk!

Groetjes, Cisca

marga zei

Mooie plaatjes en een hele fijne dag.
Groeten
Marga

sylvia zei

wat een mooie plaatjes van mooi Den Bossche binnenstad!
En winkels dicht, mafffff!!

Heleni zei

Het water loopt in mijn mond als ik die heerlijke erwtensoep zie staan. Ga ik ook deze week maar eens koken, heerlijk.
Wat is alles toch mooi met zo'n witte deken over Nederland.
Ga straks Tim ophalen van p.speelzaal met de slee en vanmiddag naar het bos met hem.

gr.Heleni

sharon's shabby creations zei

O heerlijk die soep!! Helaas ben ik aan de eeuwige lijn, maar er naar kijken vind ik ook heerlijk!! Geniet nog even van het mooie weer!!

Groetjes Sharon

ria vogelzang zei

Prachtige plaatjes van de sneeuw!!! Echt nederlands, zo!
En die echte erwtensoep! Hoort er helemaal bij!!
Fijne dag!

Annerieke zei

Zo'n winterdeken is werkelijk prachtig. De stad wordt nog mooier ;)

Sezoentje-Sonja zei

Wat ziet alles er toch mooi uit onder een laagje sneeuw, ik wandelde vanmorgen met Ky een stukje bos in waar nog niemand geweest was, prachtig zo een tapijt zonder voetsporen ;)
Fijne winterweek van Sonja (die zin krijgt in snert ;)

Anoniem zei

Lekker warme soep!
Wat raar,door de sneeuw de winkels dicht!
Hier in Drenthe lag op vrijdag al zo'n laag sneeuw,maar alles gaat gewoon door.
Het blijft een mooi gezicht de sneeuwplaatjes.De stilte en koude lucht die er dan is,daar geniet ik ook zo van.
zonnige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Monica zei

O ja, dat is lachen die bordjes, e lekker stil met die sneeuw hè, zal wel niet zo lang duren, groetjes

Conny's-blog zei

Mooie sneeuw kiekjes heb je gemaakt en zus gaat goed nu met der sneeuwmannen quilt................liefs.Conny

Bernadette van Gils zei

lekker erwtensoep, dat gaat er wel in met dit weer
mooie plaatjes heb je gemaakt van een prachtige stad, Den Bosch is zo veel mooier dan Tilburg en dan zo met die sneeuw helemaal
groetjes
Bernadette