dinsdag 15 januari 2013

Winter versus zomer





Ik weet niet wat ik mooier vind

Dit




 Of dit






Eind van de maand liggen wij hier, dit keer met zusje en haar man.


Maar eerst over tot de orde van de dag. Het is nog niet zo ver!

Gisteren heb ik mijn mandjes afgemaakt. 






Er komt nog een ecru rand omheen bij beiden, maar dat doe ik op de naaimachine. Volgens mij komt er nu nog eentje, maar het is zo leuk om dit te doen. Het is haast jammer dat ze straks klaar zijn.

Gisteravond ben ik maar eens lekker onder de deken gekropen. En dan weet je wel wat de katten doen.



groetjes

Wietske


18 opmerkingen:

Bernadette van Gils zei

tja ik zou wel weten, ik heb niet zo graag heel warm dus ik kies voor de sneeuw
leuk worden je mandjes, ben reuze benieuwd naar het eindresultaat
veel plezier bij je sneeuwwandeling
groetjes
Bernadette

Sezoentje-Sonja zei

Wat een heerlijk vooruitzicht om binnekort zomaar van de winter in de zomer te kunnen stappen, veel beter kan een mens het zich toch niet wensen ;)
Liefs, Sonja

Heleni zei

Ooh dat is een lekker vooruitzicht Wietske. Alhoewel, ik heb geen hekel aan de winter maar eigenlijk ook niet aan de zomer. Daarom is het zo leuk dat je de zomer kunt opzoeken wanneer je maar wilt.
Mooie foto's en wat een contrast hè.

gr.Heleni

Marguerite zei

Ik zelf heb het gauw te warm en eigenlijk ook gauw te koud. Ja wat moet ik dan kiezen?? Doe ik toch de winter alhoewel 's morgens meteen het zwembad in heeft ook wel wat! Ik kan niet kiezen.
Maar wat worden je mandjes mooi. Het zijn ook van die mooie lapjes. Maar vergeet niet dat je kalm aan moet doen hoor!! Kijk je maar wat vaker naar buiten naar de sneeuw. Wij hebben hier nog geen vlok gezien. Raar land hebben we toch! Dan toch maar naar de zon???
Groetjes Marguerite

Ineke B zei

Ieder jaargetijde heeft wel wat Een sneeuw-wandeling is heerlijk maar mijn voorkeur gaat toch uit naar de zomer.

Prachtig die foto's! Dus als je nog een plekje in je koffer hebt houd ik me aanbevolen, van mij zul je geen last hebben :-)

Je mandjes worden prachtig!

Liefs, Ineke

Monica zei

Als je het mij vraagt zijn de sneeuwfoto's mooi om van binnen uit naar te kijken en de zonnige foto's heerlijk om in te liggen :-) Gaat het al beter met je schouder? Leuk die mandjes

Anoniem zei

Gelukkig hoef je niet te kiezen ,bofkont! Geniet nu maar van het een en straks van het ander. Let je wel op je schouder? Ik las op de blog van lida dat hij ontstoken is, rustig aan dus anders is er straks niets te genieten. Liefs Jeanny (zonder)

Suuske zei

Mmmmm... lastig kiezen. Ik ben blij dat wij verschillende seizoenen hebben, ik hou wel van wat afwisseling. De zomer is lekker maar dan hoeft het voor mij ook niet zo warm te zijn. Wat jullie nu doen is perfect: in de winter lekker een weekje de zon opzoeken, zaaaaaalig! Ik heb daar vorig jaar in de herfstvakantie ook zo van genoten, tussendoor even wat zonnestraaltjes opzoeken.
Maar wat is het nu toch mooi buiten hè, echt genieten!

Lida zei

Ik vind beide aantrekkelijk, maar geniet nu gewoon van de sneeuw! Mooi je mandjes! Fijne dag, knuffel
Lida

Annie Kingma.Bonnema zei

Alle beide natuurs op zijn tijd. Wel een mooi vooruitzicht heb je vakantie. Mooi mandje
Groetnis Annie

Anita - Vlijtige Handjes zei

Och overal haal je mooie dingen uit. De frisse helderheid van nu vind ik heerlijk. Mooie mandjes zijn het geworden met helemaal mijn kleuren. En katten doen het niet alleen hoor. Guusje komt ook altijd als de deken mijn bedje op gaat. Zij ligt er nog verder onder dan mij.
Groetjes Anita

Annerieke zei

Die onderste (warme) foto's trekken wel :)
Leuk mandje

Annemarie zei

Eerlijk gezegd neig ik meer naar de zonnige bestemming. Sneeuw is alleen leuk als je er niet noodzakelijk op uit hoeft. Prachtige bloemenmandjes, hoeveel ga je er maken? Groetjes, Annemarie

Cisca zei

Om te zien vind ik het allebei mooi, maar ik kies toch voor de tweede, al hoeft het voor mij ook niet zo warm te zijn. Heerlijk om zo'n vooruitzicht te hebben. Mooi, je mandjes!
Heerlijk die twee wolbaaltjes , wat kunnen ze toch genieten!

Groetjes, Cisca

Rennie zei

Wat een heerlijk vooruitzicht! Mooie mandjes.

Conny's-blog zei

Heerlijk voor uitzicht naar die warme oorden. Maar wat een mooi mandje is dat, prachtig patroon. Maar je hebt twee schitterende katten zeg...........liefs.Conny

Judith zei

Nou ik weet wel wat ik mooier vind hoor, en die sneeuw is het zeker niet! Je mandje is weer prachtig. Geniet van je avond.

sharon's shabby creations zei

Wat een bofferd dat je lekker weg gaat!!! Leuke quilt ook!!
Lekker luieren met je twee snosjes geniet ervan!!

Groetjes Sharon